تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

وکیل دادگستری: تقاضای کاظم صدیقی برای پیگرد افراد باید مشمول خودش شود

علی مجتهدزاده، وکیل دادگستری می‌گوید که تقاضای کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران برای پیگرد افراد در ماجرای زمین‌های ازگل تهران، قبل از هر کس باید مشمول خودش شود.

کد خبر: ۱۶۳۲۶۵
۰۹:۴۴ - ۱۱ فروردين ۱۴۰۳

وکیل

دیدارنیوز _ سرویس سیاسی: یک وکیل دادگستری می‌گوید که عذرخواهی کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران درباره ماجرای بحث‌برانگیز زمین‌های ازگل، چیزی از مسوولیت قانونی و قضایی افراد کم نمی‌کند.

علی مجتهدزاده در صفحه اجتماعی خود نوشت: «کاظم صدیقی با تایید اصل وقوع تخلف توسط نزدیکان و غفلت خودش در موضوع زمین‌های ازگل عذرخواهی کرده و خواهان رسیدگی قانونی به تخلف افراد شده.

اولا عذرخواهی و اعتراف چیزی از مسوولیت قانونی و قضایی افراد نمی‌کاهد. ثانیا تقاضای ایشان برای پیگرد افراد قبل از هر کس باید مشمول خودش شود.»

مطلب مرتبط:

رحمت‌اله بیگدلی: کاظم صدیقی از همه مناصب خود استعفا و خود را بازنشسته کند

«صدیقی» یک فرد نیست

جزییات تازه از پرونده زمین‌خواری ازگل؛ «اثر انگشت صدیقی وجود دارد»

وکیل دادگستری: آقای صدیقی، استعفا دهید

علم‌الهدی و صدیقی، مردم را به روحانیت بی‌اعتماد کرده‌اند

وکیل

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی