تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

رحمت‌اله بیگدلی: کاظم صدیقی از همه مناصب خود استعفا و خود را بازنشسته کند

رحمت‌اله بیگدلی، مدرس حوزه و عضو هیات علمی دانشگاه نوشت: با توجه به آسیب وارده به نظام و اعتماد مردم، کاظم صدیقی باید از همه مناصب خود استعفا و خود را بازنشسته کند.

کد خبر: ۱۶۳۲۵۷
۰۸:۲۰ - ۱۱ فروردين ۱۴۰۳

رحمت‌اله بیگدلی: کاظم صدیقی از همه مناصب خود استعفا و خود را بازنشسته کند

دیدارنیوز: رحمت‌اله بیگدلی، از کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران خواست تا از همه مناصب خود استعفا و خود را بازنشسته کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحمت‌اله بیگدلی، مدرس حوزه، عضو هیأت علمی دانشگاه و فعال سیاسی و رسانه‌ای اصلاح‌طلب در واکنش به قبول تخلفات صورت‌گرفته در حوزه علمیه اُزگُل تهران از سوی کاظم صدیقی و عذرخواهی وی خواستار استعفای او از همه مناصب خود شد و در صفحه ایکس خود نوشت:

«عذرخواهی کاظم صدیقی گامی به جلو و حرکت به سوی اصلاح اشتباهات است.

با توجه به آسیب وارده به نظام و اعتماد مردم، کاظم صدیقی باید از همه مناصب خود استعفا و خود را بازنشسته کند.

قوه قضائیه هم باید به‌صورت شفاف به موضوع رسیدگی و با متخلفان برخورد کند و مردم را در جریان بگذارد.»

به گزارش دیدارنیوز، کاظم صدیقی، شب گذشته (جمعه) در یک ویدیو گفته بود:

«حوزه عملیه امام خمینی (ره) لازم داشت یک مرحله پیش حوزوی داشته باشد و تصمیم گرفتیم موسسه‌ای ثبت کنیم در تاسیس موسسه غفلتی صورت گرفت که این غلفت از ناحیه من بود، نباید اعتماد می‌کردم.

از اعضای موسسه آگاهی نداشتم و از وقوع غفلت در محضر خداوند استغفار می‌کنم و از مردم با همه وجودم عذرخواهی می‌کنم. اموال حوزه با تاسیس موسسه  جابجا نشده است.

موسسه منحل شد و ملک مزبور رسما به حوزه منتقل شده و به ثبت رسمی رسیده است. توقع دارم در نظارت اگر به موردی رسیدند که از نظر قانونی جای مواخذه وجود دارد اعم از آشنایان و‌غیر اشنایان در اجرای قانون حتما به حساب اشخاص رسیدگی شود.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی