تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

مخالفت عضو شورای شهر با «زاکانی»؛ ساخت‌وساز در بوستان‌ها ممنوع است/ حصارکشی پارک قیطریه جمع‌آوری شود

ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در واکنش به نگرانی مردم درباره تغییر کاربری بوستان قیطریه گفت: اولا ساخت و ساز در بوستان‌ها به جز در حد خدمات ضروری و سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه ممنوع است، ثانیا بوستان‌ها پهنه G محسوب می‌شوند و تغییر کاربری پهنه‌ها هم بدون مصوبه مراجع قانونی ممنوع است.

کد خبر: ۱۶۳۲۲۵
۰۹:۴۲ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۳

مخالفت عضو شورای شهر با «زاکانی»؛ ساخت‌وساز در بوستان‌ها ممنوع است/ حصارکشی پارک قیطریه جمع‌آوری شود

دیدارنیوز _ سرویس اجتماعی: در حالی که علیرضا زاکانی، شهردار تهران با ادبیاتی عجیب و بحث‌برانگیز درباره ساخت مسجد در بوستان قیطریه مدعی شده که «حتما در پارک‌ها مسجد می‌سازیم و خوب هم می‌سازیم»! اما یک عضو شورای شهر تهران نظر دیگری دارد و می‌گوید این امر خلاف قانون و مصوبات شورای اسلامی شهر است. 

ناصر امانی در ادامه گفت: اولا ساخت و ساز در بوستان‌ها به جز در حد خدمات ضروری و سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه ممنوع است، ثانیا بوستان‌ها پهنه G محسوب می‌شوند و تغییر کاربری پهنه‌ها هم بدون مصوبه مراجع قانونی ممنوع است. اینکه در فاصله ۳۰۰ تا ۵۰۰ متری همین بوستان دو تا مسجد بزرگ هست و اگر کسی می‌خواهد نماز بخواند هیچ مشکلی برای ادای فریضه نماز ندارد.

او افزود: در محوطه‌ای که دور آن حصار کشیده شده، ۱۵ درخت ارزشمند با قطر چند ده سانتی‌متری و قدیمی وجود دارد که امکان جابجایی آن‌ها حتی در فصل مناسب هم نیست.

امانی ضمن تشکر از شهرداری تهران به دلیل توقف عملیات اجرایی، تذکر داد که حصار‌های نصب شده در آن قسمت از بوستان قیطریه را جمع‌آوری کنند.

او در پایان گفت: مردم نگرانی دارند که نکند در ایام نوروز و تعطیلات و خلوتی سال نو این کار را انجام دهند که من همین جا دوباره تذکر می‌دهم توقف عملیات ادامه پیدا کند و این حصارکشی که مردم را نگران کرده جمع‌آوری شود.

مطلب مرتبط:

شهردار تهران: حتما در پارک‌ها مسجد می‌سازیم، خوب هم می‌سازیم!

برای احداث مسجد در پارک قیطریه، هیچ درختی قطع یا جابجا نمی‌شود

معمای حصارکشی درختان قیطریه

حصارکشی مشکوک در پارک قیطریه!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی