تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
بهادری جهرمی، سخنگوی دولت اعلام کرد

مبالغ جرایم رانندگی با نرخ «تورم» بروز شد

در حالی که حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳ با نرخ «تورم» بروز نشده، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت سیزدهم اعلام کرد مبالغ جرایم رانندگی با نرخ «تورم» بروزرسانی شده است.

کد خبر: ۱۶۳۱۹۹
۱۲:۴۰ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۳

جرایم رانندگی

دیدارنیوز: سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد فراجا و برخی دستگاه‌های مرتبط، پیشنهادی برای بروزرسانی جرایم راهنمایی و رانندگی مورد بررسی هیات وزیران قرار گرفت و آیین‌نامه‌ این جرایم متناسب با نرخ تورم بروزرسانی شد و جزییات آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در حاشیه اولین نشست هیئت دولت در سال ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران گفت: همه دستگاه‌ها به‌ویژه وزارتخانه‌های مرتبط با حوزه تولید از طرف رییس‌جمهور مکلف شدند که برنامه‌های خود را برای تحقق شعار سال ارائه کنند تا دستگاه‌ها این مسأله را دنبال کنند.

وی افزود: با توجه به ابلاغ کلیات بودجه ۱۴۰۳ در پایان سال گذشته، ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد تصویب رسید و بزودی ابلاغ می‌شود که اجرای بودجه از فروردین‌ماه آغاز شود.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: همچنین به پیشنهاد فراجا و برخی دستگاه‌های مرتبط، پیشنهادی برای بروزرسانی جرایم راهنمایی و رانندگی مورد بررسی هیات وزیران قرار گرفت و آیین‌نامه‌ی این جرایم متناسب با نرخ تورم بروزرسانی شد و جزییات آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی