تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

پیام تسلیت دبیرکل سازمان معلمان در پی درگذشت زهرا شجاعی

طاهره نقی ئی، دبیر کل سازمان معلمان ایران در پیامی درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت و نوشت: او زنی سیاستمدار، قرآن پژوه، توانمند، سازنده و نهادساز، اهل پذیرش تفاوت و تکثر، استوار و مصلح، چهره اثرگذار در عرصه مدیریت، سیاست و اخلاق بود که با سیاست ورزی مادرانه تلاش برای سربلندی ایران داشت.

کد خبر: ۱۶۳۱۹۳
۱۱:۲۱ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۳

پیام تسلیت دبیرکل سازمان معلمان به مناسبت درگذشت زهرا شجاعی

دیدارنیوز: دبیرکل سازمان معلمان ایران به مناسبت درگذشت دکتر زهرا شجاعی پیام تسلیتی منتشر کرد.

در این پیام تسلیت آمده است:

«بازگشت همه به سوی اوست

با دلی سرشار از اندوه درگذشت زهرا شجاعی بانوی فرهیخته، مبارز،  فروتن و دبیرکل مجمع زنان اصلاح‌طلب را به همسر و دختران داغدار ایشان، جبهه اصلاحات ایران و همه زنان و مردان آزاده و مبارز تسلیت می‌گویم.

خانم شجاعی در دولت سید محمد خاتمی، عهده دار ریاست مرکز امور مشارکت زنان و معاونت امور زنان و خانواده بود و برای پیوستن ایران به کنوانسیون رفع تبعیض علیه زنان، گنجاندن عدالت جنسیتی در برنامه توسعه، اجرای طرح ملی امحای خشونت علیه زنان، تاسیس رشته مطالعات زنان و ... تلاش‌های ارزشمندی انجام داد.

او زنی سیاستمدار، قرآن پژوه، توانمند، سازنده و نهادساز، اهل پذیرش تفاوت و تکثر، استوار و مصلح، چهره اثرگذار در عرصه مدیریت، سیاست و اخلاق، بود که با سیاست ورزی مادرانه تلاش برای سربلندی ایران داشت.

یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

طاهره نقی ئی
دبیر کل سازمان معلمان ایران
۸ فروردین ۱۴۰۳»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی