تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

پیام تسلیت خاتمی در پی درگذشت زهرا شجاعی

سید محمد خاتمی، رئیس‌جمهور پیشین کشورمان در پیامی درگذشت «زهرا شجاعی» را تسلیت گفت و نوشت: در مدت زمان بیش از سی سال آشنایی، هم‌فکری و همکاری با این بزرگوار چیزی جز فضیلت‌خواهی، خیراندیشی و نمایاندن چهره رحمانیِ دینِ خدا و دفاع از حق و حقیقت به‌خصوص حقوق زنان و اصلاح‌جویی از ایشان ندیدم و نشنیدم.

کد خبر: ۱۶۳۱۷۴
۰۸:۲۳ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۳

پیام تسلیت خاتمی در پی درگذشت زهرا شجاعی

دیدارنیوز: رئیس‌جمهور سابق ایران در پیامی درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت.

سید محمد خاتمی در پیامی به مناسبت درگذشت «دکتر زهرا شجاعی» نوشت: در مدت زمان بیش از سی سال آشنایی، هم‌فکری و همکاری با این بزرگوار چیزی جز فضیلت‌خواهی، خیراندیشی و نمایاندن چهره رحمانیِ دینِ خدا و دفاع از حق و حقیقت به‌خصوص حقوق زنان و اصلاح‌جویی از ایشان ندیدم و نشنیدم.

متن کامل پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

بانوی با‌فضیلت و با‌ایمان و خیراندیش سرکار خانم زهرا شجاعی رحمة الله‌علی‌ها دیده از دنیا فروبست و بدیدار معبود شتافت و همه ما را سوگوار کرد.

در مدت زمان بیش از سی سال آشنایی، هم‌فکری و همکاری با این بزرگوار چیزی جز فضیلت‌خواهی، خیراندیشی و نمایاندن چهره رحمانیِ دینِ خدا و دفاع از حق و حقیقت به‌خصوص حقوق زنان و اصلاح‌جویی از ایشان ندیدم و نشنیدم.

از خداوند منان مسألت می‌کنم که به پاداش پاکی و نیکویی این بنده خوبِ خود، او را غرقه در بحبوحه رحمت و کرم خویش فرماید و بیامرزد و بر علو درجاتش بیافزاید.

این مصیبت را به همه اصحاب فضل و فضیلت و خاندان شریف شجاعی و همه بستگان محترم به ویژه جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر توانا و دختران خوب ایشان تسلیت می‌گویم و علو درجات این فقیده سعیده و سلامتی و صبر و اجرِ بازماندگانِ معزز را از خداوند منان خواستارم.

یادش گرامی باد!

سیّد محمّد خاتمی

۱۴۰۳/۱/۸»

مطلب مرتبط:

زهرا شجاعی درگذشت

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی