تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
اشرف بروجردی، فعال سیاسی اصلاح طلب مطرح کرد

بی‌اعتمادی، مهم‌ترین چالش کشور است

اشرف بروجردی، فعال سیاسی اصلاح طلب معتقد است که بی‌اعتمادی می‌تواند مهمترین چالش برای مردم در سال جدید باشد و می‌تواند فاصله وسیعی بین دولت و مردم ایجاد کند.

کد خبر: ۱۶۳۱۱۰
۱۳:۲۴ - ۰۶ فروردين ۱۴۰۳

بی‌اعتمادی، مهم‌ترین چالش کشور است

دیدارنیوز: یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: بی‌اعتمادی می‌تواند مهمترین چالش برای مردم و جامعه ما در سال جدید باشد و می‌تواند فاصله وسیعی بین دولت و مردم ایجاد کند، کما اینکه کرده است.

اشرف بروجردی فعال سیاسی اصلاح طلب، در مورد باید‌ها و نباید‌های دولت و مجلس برای حل مشکلات معیشتی مردم در سال جدید گفت: در ارتباط با بحران معیشتی، رویکرد دولت نسبت به نحوه تأمین نیاز‌های اولیه مردم رویکرد تعریف شده‌ای نیست. به طوری که احساس می‌کنیم جامعه همین‌طور رها است و کسی به دنبال این نیست تا بتواند مشکلات مردم را حل کند. از جمله مشکلات عمده مردم امروز، نیاز‌های اقتصادی‌شان است. بی‌ثباتی در بازار و نظارت و کنترل قیمت‌ها و تغییر و تحولاتی که در حوزه ارز، مسکن، طلا و ... اتفاق می‌افتد، طبیعتا این موارد به طور مستقیم روی تورم و سطح زندگی مردم تأثیر می‌گذارد.

وی افزود: احساسم این است که این مسأله هرگز دغدغه دولت نیست و دولتمردان و حتی نمایندگان مجلس نسبت به این مسأله حساسیت خاصی ندارند. شما در مجلس می‌بینید که هنوز بودجه تصویب نشده که بتوانند با تقسیم‌بندی و تنظیم نیازها، برنامه‌ریزی کنند یا امورات را پیش ببرند.

بروجردی در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین چالش پیش روی ما در حوزه سیاسی و اجتماعی در سال جدید چیست و چه راه‌حل‌هایی برای چالش‌های مورد نظر وجود دارد، گفت: به نظرم مهمترین چالش، دخالت دولت در امور شخصی افراد است و اینکه دولت می‌خواهد در رابطه با هر چیزی، خودش را تعیین‌کننده خط‌مشی، الگو و سبک زندگی دیگران معرفی کرده و می‌خواهد در همه این موارد دخالت کند. از مسئله حجاب تا نحوه تعاملاتی که با یکدیگر دارند و هر چیزی که شما نگاه کنید دولت مداخله‌گرایانه رفتار می‌کند. این دخالت دولت می‌تواند چالش‌برانگیز باشد و می‌تواند بین دولت و حاکمیت و بین دولت و مردم تعارض یا بی‌اعتمادی به وجود بیاورد به طوری که مردم احساس کنند که نمی‌توانند به هیچ قول یا وعده‌ای اعتماد کنند.

وی افزود: این بی‌اعتمادی می‌تواند مهمترین چالش برای مردم و جامعه ما در سال جدید باشد و می‌تواند فاصله وسیعی بین دولت و مردم ایجاد کند، کما اینکه کرده است. در سیاست داخلی مهمترین چالش دولت ایجاد بی‌اعتمادی است که نتیجه‌اش را در انتخابات اخیر دیدیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی