تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

انتقاد غیرمنتظره استقلال از قلعه‌نویی!

تیم ملی فوتبال کشورمان در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به راحتی و با ۵ گل از سد ترکمنستان عبور کرد و برای بازی برگشت با این تیم در عشق آباد آماده می‌شود. در این میان باشگاه استقلال با استناد به یک نظرسنجی تلویزیونی، نارضایتی و انتقاد خود را نسبت به عدم دعوت آرمین سهرابیان و بازی نکردن ابوالفضل جلالی نشان داد.

کد خبر: ۱۶۳۰۹۶
۱۰:۰۱ - ۰۶ فروردين ۱۴۰۳

انتقاد غیرمنتظره استقلال از قلعه‌نویی!

دیدارنیوز: باشگاه استقلال شب گذشته (یکشنبه) در کانال رسمی خود یک موضع‌گیری عجیب درباره تیم ملی و لیست بازیکنان داشت.

باشگاه استقلال با انتشار متنی در کانال رسمی خود با اشاره به انتخاب نفرات برتر آرای مردمی تلویزیون از این تیم، موضع عجیبی علیه امیر قلعه‌نویی و تیم ملی گرفت.

در بیانیه باشگاه استقلال آمده است:

تا به امروز تکلیف ۵ پست از ۱۱ پست تیم منتخب سال فوتبال ایران در برنامه شب‌های فوتبالی شبکه ورزش مشخص شده و استقلال در تیم منتخب مردمی سه نماینده و در تیم منتخب کارشناسان دو نماینده دارد.

آرمین سهرابیان و ابوالفضل جلالی دو ستاره استقلال تنها بازیکنانی هستند که تا به حال هم از نگاه کارشناسان و هم از نظر مردم، در پست خود بهترین شده اند.

در تیم منتخب سال ۱۴۰۲ فوتبال ایران از نگاه مردم، کاپیتان سیدحسین حسینی درون دروازه است و ابوالفضل جلالی و آرمین سهرابیان مدافعان برگزیده چپ و میانی هستند و هر ۳ بالاترین رای مردمی را در پست‌های خود گرفته اند. در تیم منتخب کارشناسان نیز ابوالفضل جلالی بهترین مدافع سمت چپ زمین است و آرمین سهرابیان بهترین مدافع میانی...

جالب اینجاست که بهترین مدافع میانی از نگاه مردم و کارشناسان حتی به تیم ملی هم دعوت نشده و ابوالفضل جلالی نیز با وجود دعوت به اردوی تیم ملی، در بازی رفت مقابل ترکمنستان بازی نکرده و امیدواریم امیر قلعه‌نویی در بازی برگشت از او استفاده کند. همانطور که انتظار می‌رود از سید حسین حسینی در این بازی استفاده شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی