تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

رئیسی ۳ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد/ پیام تبریک ۵ کشور

ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان ۳ قانون مصوب مجلس را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد. همچنین سران ۵ کشور در پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن نوروز و سال نو را به رئیس جمهور و مردم ایران تبریک گفتند.

کد خبر: ۱۶۳۰۶۷
۱۳:۳۴ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۳

رئیسی ۳ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

دیدارنیوز: رئیس جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون ارجاء اختلاف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دولت پادشاهی بحرین به داوری» را که در جلسه علنی ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به معاونت حقوقی نهاد ریاست جمهوری، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین بخش اول قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور را که در جلسه علنی ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ تصویب و در تاریخ ۲۳ اسفند از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام با اصلاح بند «الف» و فراز ششم بند «ب» تبصره ۴، جزء ۲ بند «الف» و بند «ث» تبصره ۸، بند «ج» تبصره ۱۴، بند «د» تبصره ۱۵ و بند «ب» تبصره ۱۶ موافق با مصلحت نظام تشخیص داده شد برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه کشور و قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان را که در جلسه علنی ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ به تایید شورای نگهبان رسیده برای اجرا به ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن، تجارت، راه و شهرسازی و کشور ابلاغ کرد.

پیام تبریک نوروزی سران روسیه، هند، آذربایجان، تاجیکستان و بلاروس

سران کشور‌های روسیه، هند، جمهوری آذربایجان، تاجیکستان و بلاروس در پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن نوروز و سال نو خورشیدی را به رئیس جمهور و مردم ایران تبریک گفتند.

روسای جمهور روسیه، آذربایجان، تاجیکستان و بلاروس و نخست وزیر هند در پیام‌های تبریک جداگانه‌ای فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال جدید خورشیدی را به ابراهیم رئیسی و مردم ایران تبریک گفته و اظهار امیدواری کردند روابط فی‌مابین در سال پیش‌رو در راستای تامین منافع متقابل دو ملت بیش از پیش گسترش یابد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی