تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
گفتگوی برنامه میهمان من دیدارنیوز با کیمیا مقدم، دکتر روانشناس

چرا حال مردم خوب نیست؟

در یک شب نوروزی ماه مبارک رمضان از دکتر کیمیا مقدم دعوت کردیم تا در برنامه میهمان من در استودیو تلویزیون دیدارنیوز میهمان باشند. در ابتدا از او پرسیدیم که چرا حال هیچکس خوب نیست.

کد خبر: ۱۶۳۰۶۳
۱۵:۱۷ - ۰۶ فروردين ۱۴۰۳

طبعی

دیدارنیوز _ احمد طبعی: در یک شب نوروزی ماه رمضان پس از افطار از بانو دکتر کیمیا مقدم دعوت کردم تا در برنامه میهمان من در استودیو تلویزیون دیدارنیوز میهمان باشند و بعنوان یک دکتر روانشناس در باره حال خوب باهم صحبت کنیم، در آغاز پرسیدم چرا حال هیچکس خوب نیست.

ویدیوی گفت‌وگو با دکتر کیمیا مقدم را اینجا، در یوتیوب و آپارات دیدارنیوز ببینید و بشنوید

کیمیا مقدم در پاسخ به این پرسش که چرا حال مردم خوب نیست، می‌گوید پاسخ خیلی روشن است و دلیل آن مسائل اقتصادی و گره‌های اجتماعی است که حال دل مردم خوب نیست و سلامت روان جامعه به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است.

حال مردم چگونه خوب می‌شود؟

دکتر مقدم در پاسخ به اینکه چکار کنیم تا حال مردم خوب شود، به عنوان یک روانشناس معتقد است که صرف حضور و وجود درمانگر می‌تواند حال مردم را خوب کند. مردم ما احتیاج دارند که صحبت کنند و کار اصلی درمانگر در ایران و در شرایط فعلی ما این است که واقعیات جامعه را ببیند.

طبعی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی