تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تلگرام به صورت موقت در اسپانیا فیلتر می‌شود

پس از شکایت برخی رسانه‌ها مبنی بر انتشار بدون مجوز مقاله‌های آنها در تلگرام، با حکم دادگاه، تلگرام از فردا (دوشنبه) به‌طور موقتی در اسپانیا مسدود می‌شود.

کد خبر: ۱۶۳۰۵۹
۱۱:۰۴ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۳

تلگرام در اسپانیا فیلتر می‌شود

دیدارنیوز: دیوان عالی اسپانیا به تعلیق فعالیت‌های تلگرام در این کشور حکم داده است.

به نقل از زومیت، مسدودشدن تلگرام نتیجه‌ شکایت رسانه‌هایی است که اعلام کردند کاربران بدون کسب مجوز رسمی، مقاله‌های آن‌ها را در تلگرام منتشر می‌کنند.

به موجب حکم دادگاه، تلگرام از فردا (دوشنبه) به‌طور موقتی در اسپانیا مسدود می‌شود.

قاضی سانتیاگو پدراز می‌گوید که تحقیق روی ادعا‌های مطرح‌شده توسط رسانه‌های Atresmedia و Telefonica مورد بررسی قرار می‌گیرد. به گفته‌ قاضی، مسدودکردن تلگرام وظیفه‌ اپراتور‌های موبایل است.

تلگرام چهارمین سرویس پیام‌رسان محبوب در اسپانیا محسوب می‌شود. در یک نظرسنجی که توسط نهاد CNMC برگزار شد، ۱۹ درصد از شرکت‌کنندگان گفتند که کاربر تلگرام هستند. تلگرام هم‌اکنون بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر دنیا دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی