تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
احمد شیرانی توضیح داد

ترافیک روان در هراز و فیروزکوه، نیمه سنگین در چالوس

سرهنگ احمد شیرانی، رییس مرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک روان در هراز و فیروزکوه و نیمه سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه خبر داد و گفت: بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های کردستان، کرمان و فارس گزارش شده است.

کد خبر: ۱۶۳۰۱۴
۱۰:۲۴ - ۰۴ فروردين ۱۴۰۳

ترافیک روان در هراز و فیروزکوه، نیمه سنگین در چالوس

دیدارنیوز: رییس مرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا از پیش بینی افزایش سفر‌های برگشت مسافران نوروزی به شهر‌های خود خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی، درباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی جاده‌های کشور با بیان اینکه افزایش سفر‌های برگشت مسافران نوروزی به مبدا حرکت و شهر‌های خود پیش‌بینی می‌شود، گفت: پیش بینی اجرای طرح یک طرفه شدن در آزادراه تهران شمال و جاده چالوس در مسیر شمال به جنوب وجود دارد.

وی در مورد وضعیت تردد در جاده‌ها گفت: ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر جنوب به شمال حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک و محدوده تونل البرز، ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – قم محدوده بهشت زهرا گزارش شده است.

شیرانی با بیان اینکه تردد روان در محور‌های هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت رفت و برگشت گزارش شده است، گفت: ضمنا محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

رییس مرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا در مورد آخرین وضعیت جوی نیز گفت: بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های کردستان، کرمان و فارس گزارش شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی