تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

ایران حمله خونین به مسکو را محکوم کرد

پس از حمله مرگبار و خونین به کنسرتی در مسکو روسیه، وزیر و سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در پیام‌های جداگانه این اقدام تروریستی را محکوم کردند.

کد خبر: ۱۶۳۰۰۱
۰۸:۳۱ - ۰۴ فروردين ۱۴۰۳

ایران حمله به خونین به مسکو را محکوم کرد

دیدارنیوز: وزیر و سخنگوی وزارت خارجه کشورمان حمله تروریستی داعش به روسیه را محکوم کردند.

پیام حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس: «اقدام تروریستی اخیر در شهر مسکو را قویا محکوم کرده، ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های جان باختگان، به همکارم سرگئی لاورف، دولت و ملت روسیه این حادثه تلخ را تسلیت می‌گویم.

مبارزه مشترک و موثر با ‎تروریسم، نیازمند اقدام جدی و بدون تبعیض جامعه بین المللی است.»

همچنین ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حمله تروریستی خونین و وحشیانه به یک مرکز تجاری در مسکو را که به کشته و مجروح شدن جمع زیادی از شهروندان روسیه منجر شد،  شدیدا محکوم کرد.

کنعانی ضمن ابراز تسلیت به دولت و ملت روسیه به ویژه خانواده‌های قربانیان گفت، جمهوری اسلامی ایران در این حادثه تلخ خود را در  کنار روسیه می‌بیند.

به گزارش دیدارنیوز، رسانه‌‎های خبری به نقل از مقامات روسی می‌گویند حداقل ۶۰ نفر در حمله داعش به سالن کنسرت مسکو (که مسوولیت این حادثه را به عهده گرفته) کشته شده‌اند.

ایران حمله به خونین به مسکو را محکوم کرد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی