تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

داعش، مسوول حمله تروریستی به مسکو

گروهک تروریستی داعش با انتشار پیامی در کانال «ناشر نیوز» به عنوان رسانه رسمی این گروهک، مسوولیت حمله مرگبار در روسیه را بر عهده گرفت.

کد خبر: ۱۶۳۰۰۰
۰۸:۲۰ - ۰۴ فروردين ۱۴۰۳

داعش، مسوول حمله تروریستی به مسکو

دیدارنیوز: گروهک تروریستی داعش با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت حمله مرگبار در یک سالن کنسرت در نزدیکی مسکو را بر عهده گرفت.

در اطلاعیه داعش آمده است: «نیرو‌های دولت اسلامی یک تجمع بزرگ مسیحیان در شهر کراسنوگورسک در حومه مسکو پایتخت روسیه را مورد هدف قرار دادند و صد‌ها نفر را کشته و زخمی کردند و پیش از آن که به سلامت به پایگاههایشان بازگردند، خسارت شدیدی به آن مکان وارد کردند».

ادعای داعش در خصوص بازگشت امن تروریست‌ها به پایگاه‌هایشان در حالی است که طبق تصاویر منتشر شده، حداقل یکی از ۴ تروریست، به بازداشت نیرو‌های امنیتی روسیه در آمده است.

سالن کنسرت کروکوس در حومه مسکو شامگاه جمعه شاهد یکی از مرگبارترین حملات تروریستی تاریخ روسیه بود که طی آن تاکنون ۴۰ نفر کشته و بیش از ۱۰۰ تن دیگر زخمی شده‌اند و ساختمان سالن نیز در آتش سوخت.

در پی این حمله تروریستی به گفته شهردار مسکو تمام تجمعات در تعطیلات آخر هفته لغو شده است. همچنین تاکنون ده‌ها کشور این حمله را محکوم کرده‌اند.

دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه نیز در واکنش به این واقعه گفته است: «تروریست‌ها هیچ زبانی جز انتقام نمی‌فهمند، اگر زور را با زور پاسخ ندهیم، هیچ محاکمه یا تحقیقاتی سودی نخواهد داشت».

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی