تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

دعوت رحمت‌اله بیگدلی از کاظم صدیقی برای مناظره درباره ادعاهای او

رحمت‌اله بیگدلی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و رئیس مدرسه علمیه امام خمینی واقع در اُزگُل تهران را دعوت به مناظره کرد.

کد خبر: ۱۶۲۹۹۷
۱۵:۰۷ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۳

دعوت رحمت‌اله بیگدلی از کاظم صدیقی برای مناظره درباره ادعاهای او

دیدارنیوز: رحمت‌اله بیگدلی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با انتشار نامه‌ای سرگشاده خطاب به کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و رئیس مدرسه علمیه امام خمینی واقع در اُزگُل تهران از او در باره ادعا‌های گوناگون و مکرر وی مانند ارتباط با امام زمان و ماجرای انتقال سند ۴۰۰۰ مترمربع زمینِ مدرسه حوزه علمیه امام خمینی به‌نام وی، فرزندان و عروسش دعوت به مناظره کرد.

در نامه بیگدلی آمده است:

«آقای کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و رئیس مدرسه علمیه امام خمینی اُزگُل تهران

سلام علیکم

براساس آنچه که در رسانه‌های مختلف منتشر شده است، شما در سال‌های اخیر ادعا‌های عجیبی مانند اِخبار‌های متعدد از ارتباط با امام زمان (عج) و همچنین سخنان متناقضی در باره انتقال سند زمینِ ۱۰۰۰ میلیارد تومانیِ مدرسه علمیه امام خمینی به‌نام خود، فرزندان و عروستان داشته‌اید که موجب وهنِ روحانیت است!

برخی از ادعا‌های عجیب شما به‌شرح زیر است:

۱. من در مدینه دعا کردم مقام معظم رهبری به دیدار امام زمان نائل آمد!

۲. رهبری مکرر خدمت حضرت تشرف داشته، ولی نشناخته است. [اما شما کاظم صدیقی شناخته‌اید!]

۳. امام زمان گفتند: حضرت آقا از مایند!

۴. امام زمان زیر تابوت آیت‌الله خزعلی بود!

۵. یکی از صلحا ۳۰ سال قبل از وفات آقای بروجردی در عالم رؤیا دیده بود که نبی مکرم اسلام، شمشیری را به امام خمینی داد و او هم سر شاه را برید و امعاء و احشای او را بیرون ریخت!

۶. آیت‌الله مصباح یزدی زمان دقیق فوت خود را پیش‌بینی کرد و موقعِ غسلِ جنازه‌اش چشمان خود را باز کرد و به غسال لبخند زد!

۷. فردی از معتمدان من بدون اطلاع من ۴۰۰۰ مترمربع از حوزه علمیه امام خمینی اُزگُل به‌ارزش ۱۰۰۰ میلیارد تومان را به نام من و پسرانم سند زده است و من ماه‌ها بعد از انتشار اسناد متوجه این فساد بزرگ شده‌ام!

آقای صدیقی، طبعا باید بدانید که کارگزاران جمهوری اسلامی هم براساس جمهوریت نظام و هم اسلامیت آن مکلف به پاسخگویی در باره عملکرد و ادعا‌های خود هستند.

از این‌رو من از شما برای شفاف‌سازی در باره این ادعا‌های عجیبتان دعوت به یک مناظره می‌کنم. منتظر پاسخ مثبت شما برای حضور در این مناظره هستم.

وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

رحمت‌اله بیگدلی»

منبع: کانال تلگرامی رحمت‌اله بیگدلی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی