تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

پارگی همسترینگ آزمون؛ مدت دوری «سردار» مشخص شد

در شب پیروزی راحت و پرگل ایران برابر ترکمنستان، مصدومیت سردار آزمون اتفاق تلخی بود که رخ داد و حالا مشخص شده که او باید برای مدتی خانه‌نشین شود.

کد خبر: ۱۶۲۹۹۳
۱۲:۲۹ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۳

پارگی همسترینگ آزمون؛ مدت دوری «سردار» مشخص شد

دیدارنیوز: سردار آزمون به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ حدود یک ماه از میادین دور خواهد بود. 

بعد از انجام آزمایش‌های پزشکی روی پای مصدوم سردار آزمون مشخص شد که این بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه رم به مدت ۴ تا ۶ هفته از میادین دور خواهد بود.

آزمون دیشب (پنجشنبه) و در جریان بازی تیم ملی مقابل ترکمنستان دچار مصدومیت شد. او تا چند دقیقه‌ مورد مداوا قرار گرفت و به زمین مسابقه بازگشت، اما نتوانست به کار ادامه دهد و از امیر قلعه نویی درخواست کرد که او را از زمین بیرون بیاورد.

دیشب و در گفتگوی کوتاهی که با سردار آزمون داشتیم خود او نیز تایید کرد که به احتمال فراوان دچار پارگی از ناحیه همسترینگ شده است. البته این امیدواری وجود داشت که بعد از عکس برداری از پای او مشخص شود که این یک کشیدگی ساده بوده است، اما پیش بینی خود او درست بوده و آزمون دچار پارگی از ناحیه همسترینگ شده است.

سردار حالا باید برای مداوای پای مصدوم خود به ایتالیا برگردد. او به جز بازی بعدی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان چند مسابقه آینده رم را هم از دست خواهد داد. او امیدوار است ریکاوری خود را در مدت زمان سریع‌تری طی کند تا بتواند دوباره در ترکیب رم به میدان برود.

این مصدومیت تلخ و بد موقع در حالی برای سردار آزمون اتفاق افتاد که او اخیرا در بهترین فرم خود قرار داشت و به یک بازیکن مهم در ترکیب تیم دنیله ده‌روسی تبدیل شده بود و این آسیب دیدگی در بدترین زمان ممکن اتفاق افتاد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی