تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
زنان ایرانی در سرما اذیت شدند

انتقاد قلعه‌نویی از مسوولان: بهترین جایگاه را به زنان بدهید

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از برد ۵ گله برابر ترکمنستان، مصدومیت سردار آزمون را تنها نقطه تاریک این مسابقه عنوان کرد و با انتقاد از جایگاه بانوان در ورزشگاه آزادی، از مسوولان خواست بهترین جایگاه را برای زنان ایرانی در نظر بگیرند.

کد خبر: ۱۶۲۹۸۷
۱۰:۴۵ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۳

قلعه‌نویی: جایگاه بانوان مناسب نبود، بهترین جایگاه را به آنها بدهید

دیدارنیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از مسوولان خواست بهترین جایگاه ورزشگاه آزادی را به بانوان ایرانی بدهند.

امیر قلعه‌نویی پس از برتری ۵ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر ترکمنستان گفت: «حضور بانوان باعث شد انگیزه بیشتری بدهند. انتقادم این است که جایگاهی که به بانوان عزیز در نظر گرفته بودند، مناسب نبود، به خصوص اینکه سرما باعث شده بود این عزیزان اذیت شوند. از مسئولان می‌خواهم بهترین جایگاه آزادی را برای بانوان در نظر بگیرند. آن بالا جایگاه خوبی برای بانوان نبود.

شادی را در سکو‌ها می‌دیدیم و مردم از نوع بازی راضی بودند. خیلی زود به گل رسیدیم و سپس افتی داشتیم و در بین نیمه با بازیکنان صحبت کردیم. در نیمه دوم، کامل بر اساس آن چیزی که می‌خواستیم بازی کردند. تنها نقطه تاریک مسابقه مصدومیت سردار آزمون بود که امیدوارم مسئله خاصی نباشد.

قلعه‌نویی: جایگاه بانوان مناسب نبود، بهترین جایگاه را به آنها بدهید

حضور این تماشاگران نشأت گرفته از بازی‌های خوب‌مان در جام ملت‌های آسیا بود. خیلی‌ها دنبال کمرنگ کردن زحمات بازیکنان ما بودند، ولی مردم نشان دادند از فوتبال تیم ملی راضی هستند.»

به گزارش دیدارنیوز، به تازگی باشگاه پرسپولیس از مسوولان خواسته بود که جایگاه بهتری را به طرفداران زن این تیم در ورزشگاه آزادی اختصاص دهند؛ باید دید مسوولان گوش شنوایی دارند یا نه؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی