تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
تیم قلعه‌نویی در آزادی به میدان می‌رود

ترکیب احتمالی تیم‌ملی برابر ترکمنستان/ «بیرو» روی نیمکت؟

در آستانه دیدار ایران و ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، حسین حسینی شانس اول را برای حضور در ترکیب اولیه تیم ملی دارد؛ هر چند که در سالیان گذشته، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی بوده و با توجه به فرم آمادگی او در هفته‌های گذشته، به نظر می‌رسد که بیرانوند امشب نیمکت‌نشین خواهد بود.

کد خبر: ۱۶۲۹۷۴
۱۵:۰۳ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۳

ترکیب احتمالی تیم‌ملی برابر ترکمنستان

دیدارنیوز: امیر قلعه‌نویی به دنبال انتخاب ترکیبی مناسب برای دیدار با تیم ملی ترکمنستان است.

تیم ملی ایران از ۲۸ اسفندماه دور جدید تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کرده و شب گذشته هم شاگردان امیر قلعه‌نویی آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از رویارویی با تیم ملی ترکمنستان به میزبانی زمین شماره یک ورزشگاه آزادی تهران برگزار کردند. بعد از برگزاری آخرین جلسه تمرینی، حالا دغدغه کادرفنی تیم ملی، چگونگی چینش ترکیب اصلی تیم برای نبرد امشب برابر ترکمنستان است؛ آن‌هم در حالی‌که ملی‌پوشان برای تداوم صدرنشینی در گروه خود به دنبال کسب ۳ امتیاز هستند.

امیر قلعه‌نویی برای مسابقه امشب از میان ۲۹ بازیکن دعوت‌شده به اردوی ملی، ۳ بازیکن را در دسترس خود نمی‌بیند؛ شجاع خلیل‌زاده به دلیل محرومیت شانس حضور در مسابقه امشب را از دست داده و مصدومیت و سرماخوردگی هم باعث شده تا علیرضا جهانبخش و مهدی ترابی نتوانند در مسابقه امشب در فهرست تیم ملی قرار گیرند تا کادرفنی برای چینش ترکیب اولیه دچار چالش شوند. نکته جالب‌توجه در غیاب جهانبخش و در حالی‌که احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد هم به تیم ملی دعوت نشده‌اند، بحث انتخاب کاپیتان جدید تیم ملی هم در نوع خود جالب‌توجه خواهد بود.

حسینی مزد درخشش‌اش در لیگ برتر را می‌گیرد؟

علیرضا بیرانوند، حسین حسینی، حسین پورحمیدی و آرشا شکوری، دروازه‌بانان دعوت‌شده به اردوی تیم ملی هستند که از میان ۴ گزینه، حسین حسینی در هفته‌های گذشته عملکرد بهتری را از خود به جای گذاشته و به نظر می‌رسد که در مسابقه امشب هم شانس اول را برای حضور در ترکیب اولیه تیم ملی دارد؛ هر چند که در سالیان گذشته، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی بوده و با توجه به فرم آمادگی او در هفته‌های گذشته، به نظر می‌رسد که بیرانوند امشب نیمکت‌نشین خواهد بود.

زوج جدید در قلب خط دفاعی تیم ملی

شجاع خلیل‌زاده به دلیل محرومیت شانس حضور در مسابقه امشب را از دست داده و همین مسئله باعث شده تا کادرفنی تیم ملی به دنبال انتخاب زوج جدید برای خط دفاع باشد. محمدحسین کنعانی‌زادگان یکی از مدافعان احتمالی ترکیب تیم برای مسابقه امشب خواهد بود و به نظر می‌رسد که زوج او از میان سامان فلاح و محمدامین حزباوی انتخاب می‌شود که شانس حزباوی برای انجام اولین بازی ملی خود بیشتر است. رامین رضاییان گزینه احتمالی حضور در سمت راست خط دفاعی تیم ملی است و احتمالاً میلاد محمدی هم در سمت چپ خط دفاع تیم به میدان خواهد رفت.

ترکیبی تهاجمی برای تمدید صدرنشینی؟

امیر قلعه‌نویی در پست هافبک دفاعی ۴ بازیکن تخصصی را در اختیار دارد که از میان بازیکنان دعوت شده به اردوی ملی، احتمال حضور سعید عزت‌اللهی و امید نورافکن در ترکیب اولیه بیش از سایر گزینه‌ها به نظر می‌رسد. احتمالاً مهدی طارمی و مهدی قایدی هم در نقش وینگر در ترکیب تیم ملی به میدان می‌روند و سامان قدوس هم در پست شماره ۱۰ در خط هافبک تیم ملی حضور پیدا می‌کند. در این‌صورت، سردار آزمون مهاجم هدف تیم در مسابقه امشب می‌شود که در صورت چینش این ترکیب احتمالی، ملی‌پوشان فوتبال ایران با ترکیبی پرستاره و تهاجمی برابر ترکمنستان صف‌آرایی خواهند کرد.

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران برابر ترکمنستان: حسین حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محمدامین حزباوی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، امید نورافکن، مهدی قایدی، مهدی طارمی، سامان قدوس و سردار آزمون.

ترکیب احتمالی تیم‌ملی برابر ترکمنستان/ «بیرو» روی نیمکت؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی