تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
تیم ملی امشب به دیدار ترکمنستان می‌رود

وضعیت ویژه خط دفاعی؛ جوانیِ اجباری!

تیم ملی فوتبال کشورمان امشب (پنجشنبه) در حالی در سومین دیدارش در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف ترکمنستان می‌رود که وضعیت ویژه‌ای در خط دفاعی تیم قلعه‌نویی وجود دارد؛ شجاع محروم است و کنعانی‌زادگان در آستانه محرومیت!

کد خبر: ۱۶۲۹۶۴
۱۰:۵۲ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۳

تیم ملی

دیدارنیوز: مدافع موردپسند امیر قلعه‌نویی به دلیل محرومیت نمی‌تواند در ترکیب اصلی تیم ملی برابر ترکمنستان قرار گیرد.

تیم ملی ایران در مسیر مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷، امروز (پنج‌شنبه) دوم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۹:۳۰ به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران پذیرای تیم ملی ترکمنستان خواهد بود. شاگردان امیر قلعه‌نویی که با تیم‌های ملی هنگ‌کنگ، ازبکستان و ترکمنستان همگروه هستند، در ۲ بازی قبلی خود موفق به کسب ۴ امتیاز شده‌اند و در دیدار فردا به دنبال آن هستند تا بتوانند با صدرنشینی به کار خود در دور رفت مرحله گروهی پایان بدهند.

امیر قلعه‌نویی با توجه به سطح کیفی تیم ملی ترکمنستان و نیاز تیم ملی به پوست‌اندازی و تغییر نسل، فهرستی ۲۹ نفره و متفاوت از همیشه را برای ۲ مسابقه پیش‌رو برابر ترکمنستان اعلام کرده است. هر چند که به نحوه جوان‌گرایی و پارامتر‌های انتخاب بازیکنان جدید، انتقاداتی وارد است، اما با این وجود، همگان چشم‌انتظار آن هستند تا ببینند در ۲ بازی پیش‌رو، بازیکنان تازه‌وارد آیا فرصت بازی هم به‌دست خواهند آورد یا آن‌ها صرفاً برای کسب تجربه بیشتر و حضور در اردوی ملی، از سوی امیر قلعه‌نویی در فهرست قرار گرفته‌اند.

تاوان اخراج در نیمه‌نهایی جام ملت‌ها

ملی‌پوشان فوتبال ایران در حالی باید امروز به مصاف ترکمنستان بروند که ایران برای این مسابقه یک غایب سرشناس دارد؛ شجاع خلیل‌زاده. مدافع باتجربه تیم ملی که یکی از چهره‌های موردعلاقه امیر قلعه‌نویی است، به‌واسطه اخراج در مسابقه نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ برابر قطر، شانس حضور در مسابقه فردا را از دست داده است. با توجه به استعلامات انجام شده، رسماً محرومیت خلیل‌زاده به فدراسیون فوتبال ایران اعلام شده است.

با توجه به اینکه رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ همزمان است، همین مسئله باعث شده تا محرومیت کارت قرمز خلیل‌زاده در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، در مسابقات انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا اعمال شود.

خط دفاع تیم ملی اجبارا جوان می‌شود!

سرمربی تیم ملی ایران در فهرست ۲۹ نفره خود نام ۴ مدافع میانی تخصصی را جای داده است؛ شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سامان فلاح و محمدامین حزباوی. حزباوی هنوز تجربه بازی ملی ندارد و باید دید با توجه به محرومیت شجاع خلیل‌زاده، این مدافع جوان که در تیم السد و لیگ ستارگان قطر کارش را پیش می‌برد، می‌تواند اولین بازی ملی خود را انجام بدهد یا سامان فلاح برای سومین‌بار در دوران فعالیت خود در ۲۲ سالگی فرصت حضور در ترکیب تیم ملی را به‌دست خواهد آورد.

کنعانی‌زادگان هم در خطر محرومیت است!

بازیکنان تیم ملی ایران در ۲ مسابقه قبلی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷، ۳ بار با کارت زرد جریمه شده‌اند که این ۳ اخطار به شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان و علی کریمی نشان داده است. کریمی در اردوی فعلی تیم ملی حضور ندارد، اما خطر محرومیت خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان را تهدید می‌کند. با توجه به محرومیت شجاع خلیل‌زاده از حضور در مسابقه امشب، محمدحسین کنعانی‌زادگان در دوئل آزادی مقابل ترکمنستان در معرض ۲ اخطاره‌شدن است و دریافت کارت زرد برای او می‌تواند به قیمت از دست دادن شانس حضور در بازی برگشت مقابل ترکمنستان تمام شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی