تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
رئیس مرکز اورژانس استان خبر داد

آماده‌باش اورژانس تهران در نوروز با هواپیما و بالگرد

محمد اسماعیل توکلی، رئیس مرکز اورژانس استان تهران از آماده باش صددرصدی اورژانس در نوروز و استفاده از ۲ هواپیما و ۲ بالگرد برای شرایط اضطراری خبر داد.

کد خبر: ۱۶۲۹۵۴
۲۰:۴۴ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۳

آماده‌باش اورژانس تهران در نوروز با هواپیما و بالگرد

دیدارنیوز: رئیس مرکز اورژانس استان تهران از آماده باش صددرصدی اورژانس در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

محمد اسماعیل توکلی، درباره اقدامات اورژانس در ایام نوروز گفت: همه ساله با فرارسیدن ایام نوروز، در سطح اورژانس کشور طرح «سلامت نوروزی» آغاز می‌شود و همه مجموعه‌های درمانی وزارت بهداشت در این طرح تلاش می‌کنند خدمات مطلوب و موثر به هموطنان ارائه کنند.

وی افزود: اورژانس تهران هر ساله در ایام نوروز، نسبت به برپایی کمپ‌های سلامت در محور‌های خروجی و ورودی استان اقدام می‌کند و ما امسال هم این طرح را اجرا کردیم.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران ادامه داد: در نوروز ۱۴۰۳ نیز، ۱۶ کمپ در استان تهران در محور‌ها برپا شده است. این کمپ‌ها فارغ از آمبولانس‌ها و پایگاه‌های درون شهری فعالیت می‌کنند. همچنین ناوگان اورژانس هوایی هم در آماده باش است و بر این اساس دو فروند بالگرد اورژانس هوایی و دو فروند هواپیمای بال ثابت نیز به صورت صد درصدی در حالت آماده باش قرار دارند تا در صورت بروز حوادث انبوه به‌کار گرفته شوند.

توکلی گفت: در ایام نوروز تمامی ناوگان اورژانس استان تهران اعم از اتوبوس آمبولانس ها، موتورلانس‌ها و ... در خدمت مردم خواهند بود و عوامل اورژانس در شرایطی که مردم در تعطیلات هستند، نوروز خود را برای سلامت و مراقبت از جان مردم در محل کار و ماموریت سپری خواهند کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی