تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
باید ظرفیت‌های مردم را در کشور به رسمیت شناخت

نماینده مجلس: نباید مردم را نادیده گرفت

علیرضا سلیمی، نماینده مجلس با بیان اینکه باید ظرفیت‌های مردم را در کشور به رسمیت شناخت، گفت: نباید مردم را نادیده گرفت و به آن‌ها بی‌توجهی کرد، چون این رویکرد آسیب‌زاست و نمی‌توان با آن چرخ تولید در کشور را به حرکت در آورد.

کد خبر: ۱۶۲۹۴۲
۱۷:۳۲ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۳

نماینده مجلس: نباید مردم را نادیده گرفت

دیدارنیوز: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «باید ظرفیت‌های مردم را در کشور به رسمیت شناخت» گفت که تاکنون قانون اصل ۴۴ به خوبی اجرایی نشده است؛ لذا باید نگرش در حوزه خصوصی‌سازی تغییر پیدا کند تا بتوان از ظرفیت مردم به بهترین شکل استفاده کرد.

علیرضا سلیمی، با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «جهش تولید و مشارکت مردم» اظهار کرد: جهش تولید توسط مردم صورت می‌گیرد. این مردم هستند که با دستان پرتوان خود چرخ تولید در کشور را به حرکت در می‌آورند؛ لذا باید ظرفیت‌های مردم در کشور را به رسمیت شناخت.

وی توضیح داد: برای این کار باید سرمایه‌های انسانی کشور را باور کنیم. کشور ما دارای سرمایه‌های انسانی بی‌نظیر و استعداد‌های خارق‌العاده است که باید به فعلیت درآید و وارد چرخه تلاش و کوشش شود.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نباید مردم را نادیده گرفت و به آن‌ها بی‌توجهی کرد، چون این رویکرد آسیب‌زاست و نمی‌توان با آن چرخ تولید در کشور را به حرکت در آورد. همچنین لازم است اقتصاد دولتی رها شود و به جای آن دولت ناظر بر اجرای سیاست‌ها باشد؛ این‌که دولت در حوزه‌های مردمی اقتصاد ورود کند آسیب معناداری به تولید کشور می‌زند.

سیلمی با تاکید بر اهمیت موضوع خصوصی سازی اظهار کرد: مقام معظم رهبری چندین سال است که سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی را ابلاغ کرده است و قانونی هم در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده، اما این موارد هنوز به خوبی اجرایی نشده است؛ خصوصی‌سازی با اقتصادخواری و قبیله‌خواری فرق دارد. باید در حوزه خصوصی‌سازی نگرش‌ها تغییر کند.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «باید سرمایه‌های مردم وارد عرصه تولید شود» گفت: بحث دیگر این است که باید مجلس شورای اسلامی و دولت قوانین دست‌وپاگیر در حوزه صادرات و روان‌سازی تولید را حذف کند و در راستای تسهیل‌گری بوده و قوانین دیگری را به سرعت جایگزین کند.

وی بیان کرد: موضوع دیگر رویکرد بانک‌هاست که عمده تسهیلات بانک‌ها در حوزه سرمایه‌گذاری پرداخت نمی‌شود. باید بانک‌ها از این روند خارج شده و بانک‌های توسعه‌ای شود؛ امیدوارم بتوانیم شعار امسال را عملیاتی کنیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی