تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
نماینده مجلس می‌گوید بودجه تصویب‌شده کسری زیادی را به دولت تحمیل نخواهد کرد

شرایط کشور باید به سمت تولید پیش برود

مهرداد گودرزوند، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ گفت: فکر می‌کنم شرایط کشور باید به سمت تولید پیش برود که در همین راستا مجلس یازدهم قوانین خوبی در راستای تامین سرمایه مالی و سوت‌زنی فساد تصویب کرد، بودجه تصویب شده هم به گونه‌ای است که کسری زیادی را به دولت تحمیل نخواهد کرد.

کد خبر: ۱۶۲۹۳۴
۱۱:۵۳ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۳

گودرزوند

دیدارنیوز: نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «دولت باید از ابزار‌های نظارتی در عرصه اقتصاد استفاده کند» گفت: مشارکت مستقیم مردم در اقتصاد امری ضروری است که از طریق آن می‌توان انتظار رشد تولید و بهبود وضعیت اقتصادی را داشت.

مهرداد گودرزوند در گفتگو با ایسنا، با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار کرد: مقام معظم رهبری هر سال شعاری را به عنوان یک سیاست برای آن سال مطرح می‌کنند که باید قوای سه‌گانه در راستای اجرایی شدن آن اقدامات لازم را انجام دهند. امسال نیز مقام معظم رهبری شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» را عنوان کردند؛ فکر می‌کنم شرایط کشور باید به سمت تولید پیش برود که در همین راستا مجلس یازدهم قوانین خوبی در راستای تامین سرمایه مالی و سوت‌زنی فساد تصویب کرد بودجه تصویب شده هم به گونه‌ای است که کسری زیادی را به دولت تحمیل نخواهد کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اکنون انتظار می‌رود در بحث اجرا از سرمایه‌گذاران دعوت شده و شرایط عرضه کالا‌های تولید رقابتی شود و به طور کلی دولت اقدامات لازم برای تامین سرمایه در گردش تولید را انجام دهد در این بین می‌توان از سرمایه گذاران خارجی هم برای سرمایه گذاری در کشور دعوت کرد که این‌ها گام‌هایی برای رشد تولید در کشور است.

گودرزوند در عین حال گفت: عملیاتی شدن این موارد منوط به آن است که مردم مشارکت مستقیم در عرصه اقتصاد داشته باشند پس باید دولت به سمت واگذاری اقتصاد دولتی برود هیچ کشوری موفق نشده مگر آن‌که اقتصاد را مردمی کرده باشد.

وی با تاکید بر «لزوم نظارت فعال دولت در عرصه اقتصاد» گفت: باید بسیاری از بخش‌های دولتی به بخش خصوصی واگذار شود تا شاهد حضور قوی‌تر بخش خصوصی در فعالیت‌ها اقتصادی باشیم عرصه رقابت برای بخش خصوصی باید فراهم شود و دراین بین دولت هم از ابزار‌های نظارتی خود استفاده کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی