تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

برف و باران در جاده‌های ۱۰ استان و آخرین وضعیت ترافیکی

احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های ۱۰ استان کشور و ترافیکِ نیمه‌سنگین در محور‌های شمالی خبر داد.

کد خبر: ۱۶۲۹۳۳
۱۱:۴۶ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۳

برف و باران در جاده‌های ۱۰ استان و آخرین وضعیت ترافیکی

دیدارنیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش برف و باران در جاده‌های ۱۰ استان کشور و ترافیک نیمه سنگین در برخی محور‌های شمالی خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و در آزادراه تهران – شمال حدفاصل تونل ۱۷ تا شهرستانک و حدفاصل تونل البرز تا پل زنگوله ترافیک نیمه سنگین است.

وی افزود: همچنین ترافیک در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل پلور تا آب اسک نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: در برخی از محور‌های استان‌های اردبیل، گیلان، گلستان، خراسان رضوی، کردستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و خراسان شمالی بارش باران اعلام شده است.

شیرانی گفت: در برخی از محور‌های استان‌های کردستان و آذربایجان غربی نیز بارش برف و باران مشاهده می‌شود.

وی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با این شماره تماس گرفته و پیش از شروع سفر با اطلاع از وضعیت راه‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی