تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
پیام تبریک رئیسی به سران و مردم کشور‌های نوروزی

نوروز نشان فرهیختگی نیاکانی است که در حوزه تمدنی نوروز می‌زیسته‌اند

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در پیام تبریک خود به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ با اشاره به اینکه نوروز نشان فضیلت و فرهیختگی نیاکانی است که در حوزه تمدنی نوروز می‌زیسته‌اند، بر ضرورت برداشتن گام‌های عملی جدی برای توقف حملات اسرائیل به غزه تاکید کرد.

کد خبر: ۱۶۲۹۲۷
۱۰:۲۷ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۳

ضرورت برداشتن گام‌های عملی جدی برای توقف حملات اسرائیل

دیدارنیوز: رئیس جمهور در پیامی با تبریک آغاز سال نو خورشیدی به سران و مردم کشور‌های حوزه تمدنی نوروز تصریح کرد: نوروز، این آیین سراسر مهر و کهن که ریشه در فرهنگ و تمدن غنی و هزاران ساله مردمان این پهنه باستانی دارد، میراثی گران‌بها و نشان از فضیلت و فرهیختگی نیاکانی است که در حوزه تمدنی نوروز می‌زیسته‌اند.

سید ابراهیم رئیسی در پیامی، ضمن تبریک فرا رسیدن رستاخیز طبیعت و گاه رویش زمین و آغاز سال ۱۴۰۳ هجری خورشیدی به سران و مردم کشور‌های حوزه تمدنی نوروز تصریح کرد: نوروز، این آیین سراسر مهر و کهن که ریشه در فرهنگ و تمدن غنی و هزاران ساله مردمان این پهنه باستانی دارد، میراثی گران‌بها و نشان از فضیلت و فرهیختگی نیاکانی است که در حوزه تمدنی نوروز می‌زیسته‌اند.

رئیس جمهور با بیان اینکه پیام نوروز، پیام صلح و همزیستی مسالمت‌آمیز و نماد پیوند و آشتی است، اظهار داشت: امسال ما کشور‌های حوزه تمدنی نوروز، این مناسبت فرخنده را در حالی جشن می‌گیریم که مردم مظلوم و مقتدر غزه همچنان با حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی روبرو هستند و علاوه بر آن در محاصره کامل بوده، از دسترسی به امکانات ابتدایی بهداشتی، معیشتی نیز محروم شده‌اند و در معرض خطر گرسنگی و قحطی قرار گرفته‌اند.

رئیسی تاکید کرد: وظیفه انسانی ماست که با استفاده از توانمندی‌های‌مان، گام‌های عملی جدی برای توقف حملات رژیم صهیونیستی و ارسال کمک‌های بشردوستانه برای مردم مظلوم غزه برداریم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی