تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

بیش از ۳ میلیون ‌زائر در مشهد

حجت گنابادی نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی اعلام کرد که روز ۱۵ اسفند تاکنون سه میلیون و ۲۳۲ هزار و ۲۱۷ نفر زائر به مشهد سفر کرده‌اند.

کد خبر: ۱۶۲۹۱۵
۱۸:۴۸ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

۳ میلیون ‌زائر در مشهد

دیدارنیوز: معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: از ۱۵ اسفند تاکنون سه میلیون و ۲۳۲ هزار و ۲۱۷ نفر زائر به مشهد مقدس مشرف شده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی نژاد در جلسه کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر استان با اشاره به آماری از وضعیت ورود زائران اظهار کرد: از ۱۵ اسفند تاکنون سه میلیون و ۲۳۲ هزار و ۲۱۷ نفر زائر ورودی داشته‌ایم که ۱۳۸ هزار و ۵۳ نفر از طریق فرودگاه، ۲۶۳ هزار و ۱۵۷ نفر از طریق راه آهن، ۳۵۸ هزار و ۳۶۳ نفر از طریق جاده با وسایل حمل و نقل عمومی (اتوبوس) و دو میلیون و ۴۰۷ هزار و ۳۵۵ نفر از طریق وسایل نقلیه شخصی وارد شده‌اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: از مجموع ظرفیت‌های اسکان رسمی، موقت و اضطراری تا شب گذشته در استان ۳۴ درصد و در مشهد ۳۳ درصد مورد استفاده قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در آخرین بررسی و بازدید میدانی آمادگی در حوزه اقامت رسمی «خوب» قلمداد می‌شود، عنوان کرد: تخفیف ۳۰ درصدی برای ۱۰ شب اقامت زائران در مشهد نیز اقدامی بی نظیر، قابل توجه و دارای مزیت است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی