تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
با فروش اوراق قرضه

تلگرام ۳۳۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرد

«پاول دورف»، بنیان‌گذار و مدیرعامل تلگرام اعلام کرد که این شرکت در چند روز اخیر از طریق فروش اوراق قرضه موفق به جذب ۳۳۰ میلیون دلار سرمایه شده است.

کد خبر: ۱۶۲۹۰۹
۱۷:۳۶ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تلگرام ۳۳۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرد

دیدارنیوز: نرخ بازدهی اوراق قرضه تلگرام ۷.۷ درصد است و زمان وصول آن‌ها برای ۲۰۲۶ یا زمان عرضه عمومی سهام تلگرام در نظر گرفته شده است.

«پاول دورف»، بنیان‌گذار و مدیرعامل تلگرام در کانال شخصی خود اعلام کرد که این شرکت در چند روز اخیر از طریق فروش اوراق قرضه موفق به جذب ۳۳۰ میلیون دلار سرمایه شده است. او می‌گوید تقاضا برای خرید این اوراق بسیار زیاد بوده است.

پاول دورف در کانال تلگرام خود نوشت: «هفته گذشته اوراق قرضه‌ای به ارزش ۳۳۰ میلیون دلار عرضه کردیم تا اطمینان پیدا کنیم که تلگرام می‌تواند با سرعتی بیشتر به رشد و توسعه ادامه دهد.» او اعلام کرد که این شرکت از استقبال گسترده سرمایه‌گذاران برای خرید اوراق قرضه بسیار مفتخر شده است.

تلگرام با جذب سرمایه به رشد خود ادامه می‌دهد

مدیرعامل تلگرام نامی از سرمایه‌گذاران جدید این شرکت نبرده است، اما اشاره کرده که مؤسسات مالی مختلفی در سراسر دنیا ارزش رشد شرکت آن‌ها را از نظر تعداد کاربر و فرایند‌های درآمدزایی می‌دانند.

دورف یادآور شده است که این جذب سرمایه به آن‌ها کمک می‌کند تا جایگاه خود را به‌عنوان یک پلتفرم مستقل که می‌خواهد غول‌های این حوزه را به چالش بکشد، مستحکم‌تر کند.

منابع آگاه رسانه تک‌کرانچ می‌گویند نرخ بازدهی اوراق قرضه تلگرام ۷.۷ درصد است و زمان وصول آن‌ها برای سال ۲۰۲۶ یا هنگامی که تلگرام سهام خود را عرضه کند، در نظر گرفته شده است. قیمت هر کدام از این اوراق عرضه ظاهراً ۹۱ دلار بوده است.

بنیان‌گذار تلگرام هفته پیش در مصاحبه با فایننشال تایمز اعلام کرد که تعداد کاربران این پیام‌رسان به ۹۰۰ میلیون رسیده است. او همچنین وعده داد که این شرکت اگر تا پایان ۲۰۲۴ به سودآوری نرسد، از سال آینده میلادی سودآور خواهد شد.

تلگرام همچنین ظاهراً به‌دنبال عرضه عمومی سهام خود در بازار بورس آمریکا است، ولی این اتفاق تنها پس از رسیدن به نقطه سودآوری خواهد افتاد. این پیام‌رسان از حدود دو سال پیش که سیستم تبلیغات و اشتراک‌های پریمیوم را معرفی کرده است، توانسته جریان درآمد مناسبی ایجاد کند و اکنون درآمد‌های چندصد میلیون دلاری دارد.

به گزارش دیدارنیوز، این پیام‌رسان محبوب که در ایران هم میلیون‌ها کاربر دارد، مدت‌هاست که به بهانه‌های مختلف فیلتر شده و اینستاگرام به همراه یوتیوب و واتساپ هم بدون وی‌پی‌ان در دسترس مردم نیست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی