تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
یک فعال کارگری مطرح کرد

درخواست برای استیضاح وزیر کار

علیرضا میرغفاری، کارگر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی و نماینده کارگران کشور در واکنش به افزایش تنها ۳۵ درصدی حقوق برای سال ۱۴۰۳، خواستار استیضاح صولت مرتضوی، وزیر کار شد و نوشت: نمایندگان گروه کارگری جلسه شورای عالی را ترک کردند تا هیچ مسئولیتی نسبت به تصمیم افزایش ۳۵ درصدی دستمزد ۱۴۰۳ نداشته باشند. دولت قرار است با این تصمیم کشور را به اعتلا و تعالی برساند.

کد خبر: ۱۶۲۸۸۷
۱۰:۳۲ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

درخواست برای استیضاح وزیر کار

دیدارنیوز _ سرویس اقتصادی: حداقل دستمزد سال ۱۴۰۳ در حالی بدون حضور نمایندگان گروه کارگری تعیین شد که یک فعال کارگری خواستار استیضاح وزیر کار شده است.

صولت مرتضوی، وزیر کار دولت ابراهیم رئیسی در روز‌های اخیر بدون توجه به درخواست نمایندگان کارگران برای حداقل دستمزد ۱۵ میلیون تومانی، تنها ۳۵ درصد افزایش حقوق را در نظر گرفت در صورتی که تورم در کشور چند سال است که رقم ۴۰ تا ۵۰ درصدی را نشان می‌دهد و کارگران وضعیت سخت اقتصادی را تحمل می‌کنند.

علیرضا میرغفاری، فعال کارگری در صفحه اجتماعی خود خواستار استیضاح وزیر کار شد و نوشت: «نمایندگان گروه کارگری جلسه شورای عالی را ترک کردند تا هیچ مسئولیتی نسبت به تصمیم افزایش ۳۵ درصدی دستمزد ۱۴۰۳ نداشته باشند. دولت قرار است با این تصمیم کشور را به اعتلا و تعالی برساند. تمام موهبت این فتح بزرگ ارزانی وزیر کار. #استیضاح وزیر کار»

درخواست برای استیضاح وزیر کار

مطلب مرتبط:

تورم ۴۳ درصد، مزد ۳۵ درصد!

جزییات افزایش حقوق ۱۴۰۳/ پایه مزد ۷ میلیون!

دولت به افزایش بیش از ۳۵ درصد حداقل حقوق رضایت نداد/ گروه کارگری جلسه را ترک کرد

وزیر کار توپ «حقوق» را به زمین مجلس انداخت! +ویدیو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی