تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
حقوق همه بازنشستگان تا قبل از نوروز باید پرداخت شود

موسوی: داستان سال گذشته فرهنگیان برای بازنشستگان تکرار نشود

نظام‌الدین موسوی، عضو هیات‌ رئیسه مجلس از واریز نشدن حقوق اسفند ماه جمعی از بازنشستگان توسط صندوق بازنشستگی کشوری انتقاد کرد و گفت: مبادا داستان سال گذشته فرهنگیان برای بازنشستگان صندوق کشوری هم تکرار شود که این شرایط به هیچ‌وجه موردقبول دولت و مجلس نیست.

کد خبر: ۱۶۲۸۷۴
۲۲:۰۳ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

موسوی: داستان سال گذشته فرهنگیان برای بازنشستگان تکرار نشود

دیدارنیوز: سید نظام‌الدین موسوی عضو هیات‌رئیسه مجلس از واریز نشدن حقوق اسفند ماه جمعی از بازنشستگان توسط صندوق بازنشستگی کشوری انتقاد کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به عدم پرداخت حقوق برخی از بازنشستگان تا ۲۸ اسفند که آخرین روز کاری سال ۱۴۰۲ است، گفت: اصلا قابل‌قبول نیست که حقوق گروهی از بازنشستگان آن‌هم در حالی‌که به آخرین روز سال رسیده‌ایم و در آستانه عید نوروز هستیم، پرداخت نشده است.

موسوی افزود: پرداخت حقوق بازنشستگان از وظایف اصلی صندوق بازنشستگی کشوری است که باید تدابیر لازم برای تامین منابع و پرداخت به‌موقع حقوق بازنشستگان اندیشیده شود تا این قشر ارزشمند در امور معیشتی خود دچار مشکل نشوند.

موسوی تصریح کرد: امیدوارم تا فردا (سه‌شنبه، ۲۹ اسفند) مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری در اقدامی عاجل، حقوق این عزیزان را به حساب‌شان واریز کند تا مبادا داستان سال گذشته فرهنگیان برای بازنشستگان صندوق کشوری هم تکرار شود که این شرایط به هیچ‌وجه موردقبول دولت و مجلس نیست.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی