تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
اتراق در کنار رودها و مسیل‌ها ممنوع

آماده‌باش اورژانس؛ احتمال وقوع سیل در چند استان

جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: در پی اعلام هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل در مناطق مختلف کشور، نیرو‌های عملیاتی اورژانس در سراسر کشور و به خصوص پنج استان دارای احتمال بالای وقوع سیل به حالت آماده‌باش درآمدند.

کد خبر: ۱۶۲۸۶۶
۱۸:۴۳ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

هشدار اورژانس؛ احتمال وقوع سیل در چند استان

دیدارنیوز: رئیس سازمان اورژانس کشور از آماده‌باش کامل مراکز اورژانس درپی احتمال وقوع سیل در چندین استان خبر داد.

جعفر میعادفر، در این‌باره گفت: در پی اعلام هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل در مناطق مختلف کشور، نیرو‌های عملیاتی اورژانس در سراسر کشور و به خصوص پنج استان دارای احتمال بالای وقوع سیل به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی با بیان اینکه وزیر بهداشت نیز تاکید زیادی بر ضرورت آمادگی اورژانس در سراسر کشور داشت، گفت: این دستور با توجه به هشدار قرمز سازمان هواشناسی و احتمال وقوع سیل در مناطق مختلف کشور از سوی وزیر بهداشت نیز صادر شده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه تمامی پایگاه‌ها و عوامل اورژانس در سراسر کشور و به خصوص پنج استان چهار محال و بختیاری، ایلام، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان در آماده‌باش کامل قرار دارند، اظهارکرد: دستورات لازم به تیم‌ها و پایگاه‌های اورژانس در خصوص اتخاذ تدابیر مناسب داده شده است.

میعادفر افزود: از مردم و به خصوص مسافران نوروزی نیز می‌خواهیم که هشدار‌های ایمنی را مورد توجه قرار دهند. پرهیز از استقرار در حاشیه رودها، رود‌های فصلی و مسیل‌ها از جمله مهم‌ترین مواردی است که باید در این ایام مورد توجه قرار بگیرد.

به گفته وی آماده‌باش اورژانس از عصر امروز آغاز شده و با توجه به هشدار سازمان هواشناسی تا دوم فروردین ماه به‌طور ویژه ادامه خواهد داشت. البته تا پایان تعطیلات نوروزی نیز تمامی عوامل اورژانس در آماده‌باش کامل قرار دارند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی