تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
میزگرد مشترک دیدارنیوز و حزب اتحاد ملت (قسمت اول)

اقتصاد ایران در دوران مصدق؛ فرشاد مومنی و رسول رئیس جعفری بررسی کردند

دیدارنیوز با همکاری شعبه تهران حزب اتحاد ملت، با حضور فرشاد مومنی اقتصاددان، رسول رئیس جعفری، پژوهشگر تاریخ اقتصاد، و با اجرای میلاد سراج پژوهشگر تاریخ و مدرس دانشگاه، اقتصاد ایران در دولت مصدق را بررسی کرد. (قسمت اول)

کد خبر: ۱۶۲۸۵۱
۱۱:۵۱ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

میزگرد؛ اقتصاد ایران در دوره دکتر محمد مصدق

دیدارنیوز ـ اسفندیار عبداللهی: دیدارنیوز با همکاری شعبه تهران حزب اتحاد ملت با حضور کارشناسان و پژوهشگران و تعدادی از دانشجویان و علاقه‌مندان به تاریخ ایران، در استودیوی خود میزگردی برگزار کرد.

فرشاد مومنی اقتصاددان و رسول رئیس جعفری پژوهشگر تاریخ اقتصاد، به عنوان کارشناسان مهمان، اقتصاد ایران در دوره مصدق را بررسی کردند.

میزگرد؛ اقتصاد ایران در دوره دکتر محمد مصدق

همچنین میلاد سراج، پژوهشگر تاریخ، اجرای برنامه را به عهده داشت.

قسمت اول این میزگرد را در اینجا، یوتیوب و آپارات دیدارنیوز ببینید و بشنوید

در انتهای میزگرد بررسی تاریخی اقتصاد ایران در دولت ملی مصدق، تعدادی از دانشجویان و علاقمندان به بحث که از آغاز بحث در استودیو حضور داشتند، پرسش‌های خود از کارشناسان را مطرح کردند و پاسخ گرفتند.

اسفندیار عبداللهی دبیر سرویس سیاسی و بین الملل دیدارنیوز مدیر این پنل بود و آقای احد درویشی، میلاد سراج و سرکار خانم مرادیان نمایندگان شعبه تهران حزب اتحاد، مسئولیت صفر تا صد برنامه از مذاکرات مشترک، دعوت از مهمانان و تدارکات و پشتیبانی و پذیرایی را به عهده داشتند.

همچنین در پایان از کتاب «اقتصاد ایران در دولت ملی مصدق» با حضور بهرام نقش‌تبریزی نویسنده و مولف، رونمایی شد.

شایان یادآوری است، در باب تشریح محتوای کتاب و انگیزه‌های نویسندگان (نقش‌تبریزی و مومنی)، گفت‌وگوی کوتاهی تهیه و ضبط شد که به صورت مستقل از دیدارنیوز منتشر خواهد شد.

میزگرد؛ اقتصاد ایران در دوره دکتر محمد مصدق

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی