تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
اخبار استان کردستان

فرماندار: اجرای ۵۰۰هزار مترمربع آسفالت در سنندج انجام شد

فرماندار سنندج با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ هزار مترمربع آسفالت در معابر شهر سنندج انجام شده است، گفت: بهره‌برداری از دو پارک بزرگ مقیاس روجیار و لاوان در شهر سنندج از اقدامات ارزشمند مجموعه شهرداری بود که موجب ارتقای سرانه فضای سبز شهری شده است.

کد خبر: ۱۶۲۸۲۹
۱۱:۴۴ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

فرماندار: اجرای ۵۰۰هزار مترمربع آسفالت در سنندج انجام شد   

دیدارنیوز ـ استان کردستان: حسن عسکری امروز یکشنبه، ۲۷ اسفندماه در آخرین جلسه شورای اداری در شهرستان سنندج با تبریک فرارسیدن ماه مهمانی خدا و عید نوروز، دستاورد‌های امسال را مرهون تلاش و همراهی تمامی مسئولین و کارکنان دانست و اظهار کرد: با همراهی ۶ هزار نفر عوامل اجرایی، هیات نظارت و بازرسی تمامی فرآیند‌های انتخابات ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ بدون هیچ مشکلی و در امنیت کامل منطبق بر راهبرد‌های مد نظر مقام معظم رهبری برگزار شد.

وی استقبال مردم سنندج از ریاست جمهوری را بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: اعتبار ۱۴ هزار میلیارد تومانی و مصوبات این سفر می‌تواند در رونق و توسعه استان و شهرستان سنندج اثرگذاری چشم‌گیری داشته باشد.

فرماندار سنندج از تعریف ۲۶۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۷۰ میلیارد تومان در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: ۳ هزار میلیارد تومان برای راه آهن همدان به سنندج هزینه شده بود که به بهره‌برداری رسید و برای تعریض ۱۴ کیلومتر از جاده سنندج به مریوان ۴۴۰میلیارد تومان و ۱۲ کیلومتر از آزاد راه شمال جنوب در محدوده سراب قامیش سنندج ۳۶۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

عسکری از روکش و بهسازی یک میلیون ۵۰۰ هزار متر مربع آسفالت معابر شهر سنندج توسط شهرداری خبر داد و خاطر نشان کرد: در سطح روستا‌های شهرستان سنندج نیز ۱۸۰ هزار متر مربع سنگ فرش و آسفالت توسط بخشداری و بنیاد مسکن انجام شده است.

وی از بهره‌برداری از پست خط انتقال فوق توزیع سنندج با اعتبار هزینه شده ۶۰۰ میلیارد تومانی خبر داد و گفت: در طول امسال آبرسانی به ۹ روستا با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان و ۱۴ کیلومتر شبکه با عتبار ۴۰ میلیارد تومان انجام شده است.
عسکری بهره‌برداری از دو پارک روجیار و لاوان در شهر سنندج را اقدامی مناسب برای توسعه فضای سبز شهری برشمرد و گفت: تمامی ادارات با همکاری شهرداری در بحث زیباسازی شهری همکاری کنند.

فرماندار سنندج افزود: آبرسانی به اراضی پایاب سد قشلاق با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان و نیز آبرسانی به روستای کیلک با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان از اقدامات خوب در سال ۱۴۰۲ بوده است.

عسکری با اشاره به نزدیکی ایام تعطیلات عید نوروز و مهانپذیر بودن استان کردستان و شهرستان سنندج از همه‌ی دستگاه‌های اجرایی خواست در راستای رضایت گردشگران تلاش کنند.

وی از دستگاه‌های خدمات‌رسان و اعضای مدیریت بحران شهرستان خواست تمهیدات لازم را برای ایام تعطیلات نوروز داشته باشند.

 

 

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی