تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران

ماموریت مهم آبی‌ها بعد از دربی

بعد از تساوی در دربی پایتخت، بدون‌شک کسب ۳ امتیاز مسابقه با هوادار، اهمیت بالایی برای استقلالی‌ها و جواد نکونام دارد.

کد خبر: ۱۶۲۷۸۶
۱۸:۱۱ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

ماموریت مهم آبی‌ها بعد از دربی

دیدارنیوز: آبی‌پوشان پایتخت به دنبال ششمین برد پیاپی خود در تاریخ لیگ برتر مقابل هوادار تهران هستند.

مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران قرار است امشب به پایان کارش در سال ۱۴۰۲ برسد و در آخرین مسابقه باشگاهی سال، تیم‌های هوادار تهران و استقلال تهران به مصاف هم خواهند رفت؛ مسابقه‌ای که با وجود رایزنی‌های انجام شده، بدون تماشاگر قرار است به میزبانی ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار شود و خبری از حضور علاقه‌مندان به تیم استقلال در مسابقه امشب نیست. بعد از تساوی در دربی پایتخت، بدون‌شک کسب ۳ امتیاز مسابقه با هوادار، اهمیت بالایی برای استقلالی‌ها دارد.

آبی‌پوشان پایتخت با وجود برگزاری مسابقه امشب‌شان در تهران، اما میهمان تیم هوادار هستند و یکی از هدف‌هایشان این است که بتوانند رکورد خود در بازی‌های بیرون از خانه را بهبود بخشند. شاگردان جواد نکونام در فصل جاری ۱۰ بار در بیرون از خانه کار خود را دنبال کرده‌اند که ۳ برد، ۶ تساوی و یک باخت ماحصل تلاش آبی‌پوشان پایتخت بوده و جالب آنکه ۷ گل از ۱۰ گل دریافتی استقلال، در دیدار‌های بیرون از خانه بوده که آبی‌پوشان امیدوارند در مسابقه امشب بتوانند جبران‌مافات کنند و خود را به جمع برترین تیم‌های میهمان در لیگ بیست‌وسوم برسانند.

دوئل اوساسونایی‌های سابق در پاس قوامین

هوادار جزو تیم‌های نوپا و تازه‌تاسیس فوتبال ایران محسوب می‌شود که در حال حاضر، مشغول گذراندن سومین سال فعالیت خود در سطح اول فوتبال باشگاهی ایران است. یکی از جذابیت‌های مسابقه امشب، دوئل مسعود شجاعی و جواد نکونام، ۲ همبازی سابق در تیم ملی و اوساسونا اسپانیا است که برای نخستین‌بار در قامت سرمربی در مقابل هم قرار خواهند گرفت. استقلالی‌ها در مقابل هوادار، یک رکورد تاریخی و خاص را در لیگ برتر به‌ثبت رسانده‌اند و امیدوار به حفظ رکورد درخشان‌شان هستند؛ رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی!

رکورد حیرت‌انگیز آبی‌ها با برد‌های فراموش‌نشدنی!

استقلالی‌ها در لیگ بیست‌ویکم کار خود را با برتری یک‌گله مقابل هوادار تهران آغاز کردند تا اولین باخت تاریخ هوادار در لیگ برتر مقابل استقلال رقم خورده باشد. در بازی برگشت، شاگردان فرهاد مجیدی بردی ۲ بر یک را مقابل حریف بنفش‌پوش جشن گرفتند. در فصل گذشته، بازی رفت با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید، اما در بازی برگشت، نتیجه‌ای غیرمنتظره و فوق‌العاده به سود آبی‌پوشان پایتخت به‌ثبت رسید؛ برتری ۶ بر یک استقلال با هدایت ریکاردو ساپینتو در شب دبل گلزنی محمد محبی و گلزنی حسین حسینی از روی نقطه پنالتی!

ششمین برد پیاپی استقلالی‌ها مقابل هوادار در راه است؟

آبی‌پوشان پایتخت در بازی رفت فصل جاری تا یک‌قدمی از دست دادن رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی خود مقابل هوادار هم پیش رفتند، اما توانستند با کامبکی رویایی، شکست ۲ بر صفر را با نتیجه برتری ۳ بر ۲ عوض کنند و این مسئله باعث شد تا پنجمین برد پیاپی استقلالی‌ها در تاریخ لیگ برتر رقم بخورد. حالا بعد از ۵ برد متوالی، شاگردان جواد نکونام به دنبال آن هستند تا بتوانند در مسابقه امشب، ضمن حفظ صدرنشینی و رسیدن به چهل‌وششمین امتیاز فصل و ثبت پایانی درخشان در سال ۱۴۰۲، رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی خود را هم حفظ کنند و با کسب ششمین برد متوالی در تاریخ لیگ برتر مقابل هوادار به استقبال تعطیلات فیفادی بروند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی