تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
انتقاد لاپید از نخست وزیر جنگ طلب

ادعای نتانیاهو؛ فشارها مانع حمله زمینی به رفح نخواهد شد

باوجود فشارهای شدید بین المللی به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر جنگ طلب اسرائیل برای جلوگیری از حمله زمینی ارتش اسرائیل به رفح، او مدعی شد که این فشارها مانع حمله نخواهد شد.

کد خبر: ۱۶۲۷۸۵
۱۷:۵۸ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

ادعای نتانیاهو؛ فشارها مانع حمله زمینی به رفح نخواهد شد

دیدارنیوز: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل ادعا کرد که حمله زمینی به رفح در جنوب نوار غزه، علیرغم هشدار‌های بین‌المللی انجام خواهد شد.

نتانیاهو روز یکشنبه ۲۷ اسفند، در ابتدای جلسه کابینه جنگ مدعی شد: «هیچ فشار بین‌المللی ما را از دستیابی به همه اهدافمان در جنگ باز نمی‌دارد و برای تحقق آن در رفح نیز اقدام خواهیم کرد».

به نقل از العربیه، نتانیاهو همچنین خاطر نشان کرد که متحدان اسرائیل در مورد حمله حماس در هفتم اکتبر «حافظه ضعیفی» دارند و افزود که اسرائیل با وجود افزایش فشار‌های بین المللی به حمله خود به نوار غزه ادامه خواهد داد.

در مقابل، یائیر لاپید رهبر اپوزیسیون اسرائیل در پاسخ به نتانیاهو گفت: «حافظه ما کوتاه نیست، اما به یاد می‌آوریم چه کسانی که حماس را ساخته و حمایت مالی کردند.»

لاپید افزود: «به یاد داریم که با وجود شما در جنگ شکست خواهیم خورد و گروگان‌ها را برنمی‌گردانیم.»

اظهارات نخست‌وزیر اسرائیل در حالی بیان شده که کابینه جنگ قرار است مساله فرستادن هیئت مذاکره‌کننده به دوحه را بررسی کند.

جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده، که در طول جنگ از اسرائیل حمایت می‌کرد، هشدار داده که حمله اسرائیل به رفح تا زمانی که شامل برنامه‌هایی برای محافظت از غیرنظامیان نباشد، یک «خط قرمز» است.

تدروس آدهانوم گبریسوس، مدیرکل سازمان جهانی بهداشت، روز جمعه از اسرائیل خواست «به نام انسانیت» به عملیات زمینی خود در رفح ادامه ندهد.

دفتر نخست وزیری اسرائیل روز جمعه اعلام کرد که طرح ارتش برای حمله به رفح را بدون مشخص کردن جدول زمانی تایید کرده است.

بیش از ۱.۵ میلیون فلسطینی به شهر رفح آواره شدند که در مجاورت مرز‌های بسته با مصر قرار دارد و روزانه مورد حملات هوایی اسرائیل قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی