تیتر امروز

ورود پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان به مصلی تهران +ویدیو
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در ورزقان آذربایجان شرقی

ورود پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان به مصلی تهران +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم
دیدارنیوز واکنش‌های جهانی به درگذشت رئیس جمهور را بررسی کرد؛ این قسمت دولت‌های جهان

واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم

سانحه منجر به درگذشت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و هیات همراه با واکنش گسترده مقامات رسمی کشور‌های دنیا همراه شد.
با حکم شهردار

مدیر متروی تهران تغییر کرد

پس از شایعات اخیر درباره مسعود درستی، مدیرعامل متروی تهران، شهردار پایتخت در حکمی رضا محمدنژاد بیدخت را به سمت سرپرست شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه منصوب کرد.

کد خبر: ۱۶۲۷۶۹
۱۲:۲۸ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

مدیرعامل متروی تهران تغییر کرد

دیدارنیوز: شهردار تهران در حکمی رضا محمدنژاد بیدخت را به سمت سرپرست شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه منصوب کرد.

در متن حکم علیرضا زاکانی، شهردار تهران خطاب به سرپرست جدید این شرکت آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب سرکار عالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست شرکت بهره برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) منصوب می‌شوید.

امید است بر اساس اسناد بالادستی و برنامه‌های مصوب شهرداری تهران، در راستای ارتقای سطح کیفی شرکت و تسریع در انجام خدمت‌رسانی، نسبت به برنامه‌ریزی برای اطمینان از حسن اجرای امور، حفظ منافع، سرمایه و اموال شرکت و رفع موانع، همه توان و تجربه خویش را جهت تحقق چشم‌انداز «تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» به کار گیرید.

توفیقات روزافزون شما را در ایفای مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.

پیش از این انتصاب، مسعود درستی تاکنون این مسوولیت را بر عهده داشت.

به گزارش دیدارنیوز، در روزهای اخیر شایعاتی درباره مهاجرت درستی و خانواده‌اش به کانادا مطرح شده بود که او این خبر را تکذیب کرد. کانادا هفته گذشته مسعود درستی را در لیست تحریم‌های خود قرار داده بود.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی