تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش بیان کرد

رادار‌های ایران قابلیت شناسایی هر نوع ریز پرنده را دارند

امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی، فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش گفت: رادار‌های جمهوری اسلامی ایران قابلیت شناسایی هر نوع ریز پرنده را دارند.

کد خبر: ۱۶۲۷۵۸
۱۱:۰۰ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

رادار‌های ایران قابلیت شناسایی هر نوع ریز پرنده را دارند

دیدارنیوز: فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش اعلام کرد: رادار‌های جمهوری اسلامی ایران قابلیت کشف و شناسایی هر نوع ریز پرنده با هر سطح مقطع راداری را دارند.

امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی در جمع کارکنان سایت رادار تاکتیکی پل‌دشت اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای خودسازی و تهذیب نفس است که امیدواریم از این ماه برای تعمیق و تقویت ارتباط بیشتر با خداوند متعال بهره ببریم.

وی در ادامه تاکید کرد: امنیت بسیار بالای آسمان ایران اسلامی حاصل تلاش شبانه‌روزی همه کارکنان در قالب شبکه یکپارچه پدافندهوایی کشور است.

فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش با بیان اینکه رادار‌های جمهوری اسلامی ایران قابلیت کشف و شناسایی هر نوع ریز پرنده با هر سطح مقطع راداری را دارند، اظهار کرد: سطح پوشش راداری کشورمان امروز نسبت به قبل پیشرفت قابل توجهی داشته تا جایی که تمامی تحرکات هوایی در رصد و پایش رادار‌های بومی و تمام ساخت داخل است.

به نقل از روابط از روابط عمومی پدافند هوایی شمالغرب، وی خاطرنشان کرد: پدافندهوایی با طراحی و ساخت انواع سامانه‌های راداری و موشکی در ارتقای توان رزم نیرو‌های مسلح نقش قابل ملاحظه‌ای داشته و سبب شده است پدافندهوایی کشور یکی از قدرت‌های برتر در سطح منطقه به حساب بیاید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی