تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.

قیمت دلار در مرکز مبادله چند؟

قیمت دلار آزاد در ایران نزدیک به ۶۰ هزار تومان است، اما این اسکناس آمریکایی در مرکز مبادله طلا و ارز به ۴۳ هزار و ۳۶۹ تومان رسیده است.

کد خبر: ۱۶۲۷۵۴
۱۰:۲۷ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

قیمت دلار در مرکز مبادله چند؟

دیدارنیوز: در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۳۶۹ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۴۵۶ تومان رسید.

در معاملات امروز (یک‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به نرخ ۴۳ هزار و ۳۶۹ تومان و حواله دلار نیز به نرخ ۴۰ هزار و ۴۵۶ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۲۴۴ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۴ هزار و ۷۱ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۸۰۹ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۶ تومان است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی