تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

آمار درخشان تراکتورِ خمس

شاید در لیگ برتر این فصل استقلال، پرسپولیس و سپاهان را سه مدعی اصلی بدانیم، اما تراکتور تبریز با هدایت پاکو خمس نتایج درخشانی گرفته و در جمع مدعیان است.

کد خبر: ۱۶۲۶۹۹
۱۱:۰۱ - ۲۶ اسفند ۱۴۰۲

آمار درخشان تراکتورِ خمس

دیدارنیوز: شاگردان پاکو خمس با ثبت عملکردی درخشان توانسته‌اند در قامت مدعی قهرمانی در جمع تیم‌های بالانشین لیگ بیست‌وسوم حضور پیدا کنند.

بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران در اوج هیجان و حساسیت در حال پیگیری است و با گذر از هفته بیستم رقابت‌ها، حالا تیم‌ها چشم‌انتظار آغاز دهه پایانی مسابقات لیگ بیست‌وسوم هستند تا سرانجام تکلیف تیم قهرمان و ۲ تیم سقوط کننده به لیگ آزادگان مشخص شود. البته که در این میان، تعیین چهره تیم‌های صعودکننده به لیگ نخبگان آسیا و لیگ قهرمانان آسیا ۲ هم از اهمیت بالایی برخوردار است و رقابت تیم‌ها در مسیر کسب سهمیه آسیایی نزدیک و جذاب دنبال می‌شود.

تراکتور تبریز همواره در تاریخ لیگ برتر، جزو تیم‌هایی بوده که برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کرده است؛ هر چند که سرخ‌پوشان تبریزی در لیگ چهاردهم تا یک‌قدمی کسب عنوان قهرمانی هم پیش رفتند، اما سرانجام معادلات به سود آن‌ها رقم نخورد تا تعداد قهرمانی‌های تراکتور در تاریخ لیگ برتر روی عدد صفر باقی بماند. در لیگ بیست‌وسوم، سرخ‌پوشان تبریزی با انگیزه حضور در کورس مدعیان قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی کار خود را آغاز کردند و توانسته‌اند عملکرد قابل‌قبولی را از خود به جای بگذارند.

تراکتور از رکورد خودش جلو زد!

سرخ‌پوشان تبریزی فصل گذشته تا پایان هفته بیستم توانسته بودند ۳۳ امتیاز به‌دست آورند و در جایگاه پنجم جدول قرار داشتند. در فصل جاری، با وجود آنکه دیدار تراکتور برابر سپاهان اصفهان به تعویق افتاده و تا پایان هفته بیستم، تراکتوری‌ها ۱۹ بار به میدان رفته‌اند، اما آن‌ها توانسته‌اند از فصل گذشته بیشتر امتیاز کسب کنند و با کسب ۳۵ امتیاز، بعد از استقلال و پرسپولیس، جایگاه سوم جدول را به خود اختصاص داده‌اند و در قامت مدعی کسب عنوان قهرمانی کار خود را پیش می‌برند.

گذر از تراکتورِ لیگ بیست‌ویکم، فقط با ۱۹ بازی!

تراکتوری‌ها در لیگ بیست‌ویکم روز‌های کابوس‌واری را پشت سر گذاشتند و نه‌تن‌ها جایی در کورس مدعیان نداشتند، بلکه خطر سقوط به لیگ یک، سرخ‌پوشان تبریزی را تهدید می‌کرد. سرخ‌ها در آن فصل موفق شدند در پایان لیگ با کسب ۳۱ امتیاز از ۳۰ مسابقه کار خود را در رتبه سیزدهم جدول به پایان برسانند، اما حالا، بعد از گذشت ۲ فصل، شاگردان پاکو خمس توانسته‌اند از مجموع امتیازات تراکتور در لیگ بیست‌ویکم بیشتر امتیاز کسب کنند و با کسب ۳۵ امتیاز در ۱۹ مسابقه، در کورس مدعیان کسب عنوان قهرمانی حضور دارند.

روز‌های سرنوشت‌ساز در انتظار سرخ‌ها

شاگردان پاکو خمس تا پایان فصل جاری ۱۱ مسابقه دیگر را در پیش دارند. در این میان، آن‌ها باید به مصاف تیم‌های استقلال تهران، سپاهان اصفهان، گل‌گهر سیرجان و ملوان بندرانزلی بروند که همگی جزو تیم‌های مدعی و بالانشین جدول به حساب می‌آیند. یکی از بزرگ‌ترین ناکامی‌های خمس در دوران حضورش در فوتبال ایران، عدم توانایی او در کسب نتیجه لازم در دیدار‌های بزرگ و سرنوشت‌ساز بوده، اما بدون‌شک موفقیت در ۴ مسابقه حساس باقی‌مانده با تیم‌های بالانشین جدول، می‌تواند هم معادلات را به سود پاکو خمس تغییر بدهد و هم کمک شایانی به سرخ‌پوشان تبریزی در مسیر بقا در کورس مدعیان کند و آن‌ها را بیش از پیش به کسب سهمیه آسیایی و حتی حضور در کورس قهرمانی نزدیک کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی