تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

واکنش یحیی به حضور اوسمار روی نیمکت پرسپولیس

یحیی گل‌محمدی، سرمربی سابق پرسپولیس پس از جدایی از جمع سرخ‌ها این روزها دور از میادین مشغول تحلیل بازی‌هاست و به حضور اوسمار ویرا روی نیمکت پرسپولیس هم واکنش نشان داده است.

کد خبر: ۱۶۲۶۸۷
۰۹:۲۷ - ۲۶ اسفند ۱۴۰۲

واکنش یحیی به حضور اوسمار روی نیمکت پرسپولیس

دیدارنیوز: یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق پرسپولیس به حضور اوسمار به جای او روی نیمکت سرخپوشان واکنش جالبی نشان داد.

پس از جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس، مدیران این باشگاه به دنبال برانکو ایوانکوویچ رفتند، اما مربی کروات به پیشنهاد درویش و رفقا جواب منفی داد تا مدیرعامل سرخپوشان برای سپردن نیمکت تیمش به سراغ مربیان دیگر برود. پس از مطرح شدن نام‌هایی متفاوت، سرانجام هدایت پرسپولیس به اوسمار برزیلی رسید تا دستیار گل محمدی جای او بنشیند.

اوسمار با پرسپولیس در بازی اول شکست خورد، اما در ۴ بازی پیاپی موفق به پیروزی شد و فوتبال هجومی و تماشاگر پسندی را ارائه کرد.

گل محمدی درباره اینکه آیا از اوسمار بابت قرار گرفتن به جای او روی نیمکت پرسپولیس دلخور است یا خیر گفت: نه اصلا چنین چیزی نیست. او بسیار مربی خوب و با اخلاقی است که همین شب گذشته با یکدیگر شام خوردیم و ۲-۳ ساعتی صحبت کردیم. اوسمار بسیار با دانش است و شناخت خوبی از تیم دارد. ما هنوز با هم ارتباط داریم و برایش آرزوی موفقیت کردم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی