تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

پپ به رئال خورد، ژاوی به پاریس!

در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ستاره‌های پپ گواردیولا به جنگ رئال مادرید می‌روند و بارسای ژاوی باید برای نبرد سخت و دشوار با پاریسی‌ها آماده شود.

کد خبر: ۱۶۲۶۷۸
۱۵:۰۸ - ۲۵ اسفند ۱۴۰۲

پپ به رئال خورد، ژاوی به پاریس!

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دقایقی پیش در شهر نیون سوئیس برگزار شد و غول‌های قاره سبز رقیبان خود را شناختند. 

در مهمترین و بزرگترین بازی این مرحله، منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی باید به مصاف رئال مادرید پرافتخارترین تیم این مسابقات برود. جدال دیدنی دو تیم در مرحله نیمه نهایی فصل گذشته به سود پپ گواردیولا و شاگردانش تمام شد و در نهایت تیم انگلیسی جام قهرمانی را با شکست اینتر ایتالیا به خانه برد.

در بازی‌های جذاب دیگر یک چهارم نهایی، آرسنال تیم سرحال لیگ جزیره به نبرد با ژرمن‌ها و بایرن مونیخ خواهد رفت. بایرن این فصل درخشش چندانی نداشته و در بوندس‌لیگا زیر سایه بایرلورکوزن است و در پایان فصل هم توماس توخل را روی نیمکت مربیگری خود نخواهد داشت.

بارسلونا و پاری‌سن ژرمن یک رقابت جذاب را در این مرحله خواهند داشت؛ ژاوی هم مثل توخل رفتنی‌ست و آخر فصل جایی در بارسا نخواهد داشت و از جمع کاتالان‌ها جدا می‌شود. بارسلونا هم شرایط خوبی ندارد و با افت شدیدی در لالیگا مواجه شده؛ اتفاقی که برای تیم انریکه و ستاره‌اش کیلیان امباپه خبر خوبی خواهد بود.

پپ به رئال خورد، ژاوی به پاریس!

در بازی آخر یک چهارم، اتلتیکو مادرید و دورتموند به مصاف هم می‌روند و انتظار می‌رود این بازی هم تماشایی و غیرقابل پیش بینی باشد.

بازی فینال لیگ قهرمانان در این فصل روز ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار می‌شود.

در مرحله نیمه‌نهایی، برنده بازی اتلتیکو - دورتموند به دیدار برنده بازی پاری‌سن‌ژرمن - بارسلونا می‌رود و برنده بازی آرسنال - بایرن مونیخ با برنده جدال رئال مادرید - منچسترسیتی مصاف می‌دهد.

بازی‌های دور رفت مرحله یک چهارم نهایی روز‌های نهم و دهم آوریل ۲۰۲۴ (۲۱ و ۲۲ فروردین ۱۴۰۳) و بازی‌های برگشت یک هفته بعد یعنی روز‌های شانزدهم و هفدهم آوریل (۲۸ و ۲۹ فروردین ۱۴۰۳) برگزار خواهند شد.

بازی‌های دور رفت مرحله نیمه نهایی که برنامه آن‌ها در پایان مرحله یک چهارم نهایی مشخص می‌شود نیز روز‌های سی‌ام آوریل و یکم می ۲۰۲۴ (۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) و بازی‌های دور برگشت هم روز‌های هفتم و هشتم می (۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزار خواهند شد.

پپ به رئال خورد، ژاوی به پاریس!

پپ به رئال خورد، ژاوی به پاریس!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی