تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
همسر ابراهیم رئیسی به همسران کشورهای اسلامی نامه نوشت

جمیله علم‌الهدی: یک گروه و صندوق کمک رسانی برای غزه ایجاد کنیم

همسر رئیسی نامه‌ای خطاب به همسران سران کشور‌های اسلامی با محوریت جنگ در غزه نوشت.

کد خبر: ۱۶۲۶۶۰
۱۲:۱۲ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۲

جمیله علم‌الهدی: یک گروه و صندوق کمک رسانی برای غزه ایجاد کنیم

 

دیدارنیوز _ سرویس سیاسی: جمیله علم‌الهدی همسر سید ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم در نامه‌ای به همسران روسای جمهور و نخست‌وزیران کشور‌های اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان با بیان اینکه زنان و روابط خانوادگی نقش اصلی را در تحول و نیز در تثبیت فرهنگ و آداب و رسوم یک جامعه ایفا می‌کنند، تصریح کرد: جهان عاری از ظلم و خشونت، تنها در پرتو تقویت خانواده و توسعه فرهنگ عدالت‌خواهی امکان تحقق دارد و مسئولیت بانوان در این زمینه بسیار سنگین است.

استاد دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به اینکه امسال در حالی ماه مبارک رمضان را آغاز می‌کنیم که هزاران مادر فلسطینی غرق در اندوه و زجر به سر می‌برند، اظهار داشت: هر چند مسئول مستقیم تمام این فجایع، شیطان بزرگ آمریکا و رژیم درنده خوی صهیونیستی است، ولی می‌دانیم که بدون شک سکوت برخی صاحبان قدرت و ثروت و سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی و افراد صاحب نفوذ، فراموش شدنی نیست و این عمل هر یک از ما و تلاش‌های ماست که در نهایت در محکمه عدل الهی یا سبب پاداش و رستگاری ابدی یا سبب کیفر پست کننده و سخت می‌شود.

وی خطاب به همسران روسای جمهور و نخست‌وزیران کشور‌های اسلامی در نامه خود آورده است: با توجه به این مقدمه و با احترام از شما خواهر بزرگوار و بانوی فداکار می‌خواهم تا از همسر خود تقاضای موکد نمایید به عنوان یک دولتمرد متعهد به اصول و ارزش‌های اخلاقی، در رفع مشکلات مردم غزه بکوشند.

همسر رئیسی تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم در صورت تمایل جهت ایجاد یک گروه کمک‌رسانی و یک صندوق بین‌المللی برای کمک به غزه اقدام بفرمایید.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی