تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

یارانه نقدی اسفند و سود سهام عدالت؛ امشب

هر مشمول دریافت سود سهام عدالت در ۲۵ اسفندماه نزدیک به ۳۰ درصد کمتر از مبلغ مرحله اول سود دریافت می‌کند.

کد خبر: ۱۶۲۶۵۹
۱۱:۵۹ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۲

یارانه نقدی اسفند و سود سهام عدالت؛ امشب

 

دیدارنیوز ـ سبک زندگی: سود سهام عدالت که قرار است ۲۵ اسفند واریز شود حدود۳۰ درصد کمتر از مبلغ پرداختی در آذر ماه است.

در مرحله اول دارندگان سبد سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی مبلغ ۶۸۱ هزار تومان، ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۷۳۶ هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی یک میلیون و ۳۸۵ هزار تومان سود دریافت خواهند کرد.

بر اساس صحبت‌های وزیر اقتصاد حالا در مرحله دوم دارندگان این سبد‌ها نسبت به مبلغ دوره اول ۳۰ درصد کمتر دریافت خواهند کرد؛ بنابراین می‌توان پیش بینی کرد سود مرحله دوم سهام عدالت دارندگان سبد ۴۹۲ هزار تومانی مبلغی نزدیک به ۴۰۰ هزار تومان و دارندگان سبد ۵۳۲ هزار تومانی مبلغی نزدیک به ۵۰۰ هزار تومان و دارندگان یک میلیون تومانی حدود ۹۰۰ هزار تومان می‌شود.

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد، گفت: سود سهام عدالت طبق قرار ٢۵ اسفند ۱۴۰۲ واریز می‌شود که مبلغ آن٣٠ درصد کمتر از رقمی است که پاییز امسال برای سهامداران واریز شد. البته رئیس سازمان بورس رقم دقیق سود سهام عدالت را اعلام می‌کند و امیدواریم که ٢۵ اسفند ماه به حساب سهامداران واریز شود.

طبق اعلام پیشین سازمان هدفمندی یارانه‌ها، یارانه دهک‌های یک تا سه روز جمعه ۲۵ اسفند ماه به حساب شان واریز می‌شود.

روز‌های پایانی سال و همزمان با فرارسیدن نوروز، افزایش برخی هزینه خانواده‌های ایرانی، تبدیل به یک دغدغه می‌شود. از آنجایی که دولت تا چند روز آینده یارانه معیشتی اسفندماه را مطابق با الگوی مرسوم خود واریز می‌کند سئوال یارانه بگیران این است که این میزان یارانه پاسخگوی چقدر از هزینه‌های شب عید خانوار است.

علاوه بر این، به گروه یک تا سه، یارانه تشویقی در قالب کالابرگ الکترونیکی هم پرداخت می‌شود.

علیرضا عسگریان از ۳۰ برابر شدن استفاده مردم از طرح فجرانه کالابرگ (یارانه مضاعف ۲۲۰ هزار تومانی) از زمان اجرای آن خبر داد و گفت: امشب ساعت ۲۴ اعتبار مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ برای مشمولان شارژ می‌شود.

یارانه تشویقی که در قالب طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی طراحی شده، بدون اعمال شرط خرید ۲۰۰ هزار تومانی تعلق می‌گیرد و طبق وعده اعلام شده از سوی وزارت رفاه این طرح به‌مدت سه ماه یعنی از ۱۷ بهمن تا ۱۷ اردیبهشت سال آینده ادامه خواهد داشت.

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی