تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
حسینی‌کیا می‌گوید دولت باید با فوریت کالا‌های اساسی را به دست مصرف‌کننده برساند

انتقاد یک نماینده از نابسامانی بازار کالا‌های اساسی

جواد حسینی‌کیا، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از نابسامانی بازار کالا‌های اساسی انتقاد کرد و گفت: دولت باید با فوریت کالا‌های اساسی را با قیمت مناسب تامین و عرضه آن‌ها به بازار را افزایش دهد.

کد خبر: ۱۶۲۶۴۸
۱۷:۲۲ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۲

انتقاد یک نماینده از نابسامانی بازار کالا‌های اساس

دیدارنیوز: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت بازار مناسب نیست، گفت: دولت باید با فوریت کالا‌های اساسی را با قیمت مناسب تامین و عرضه آن‌ها به بازار را افزایش دهد، همچنین بر روند فروش نیز نظارت درستی داشته باشد.

سید جواد حسینی‌کیا در گفتگو با خانه ملت درباره گرانی کالا‌های اساسی در روز‌های پایانی سال، گفت: در این شرایط نباید از ظرفیت نظارت میدانی بر بازار غافل شد در واقع اتاق اصناف و وزارت صمت باید بازرسان خود را بسیج کنند تا از گرانی و گرانفروشی و سوءاستفاده برخی افراد جلوگیری کنند.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت بازار مناسب نیست، ادامه داد: دولت باید با فوریت کالا‌های اساسی را با قیمت مناسب تامین و عرضه آن‌ها به بازار را افزایش دهد، همچنین بر روند فروش نیز نظارت درستی داشته باشد.

وی اضافه کرد: وزارت جهاد کشاورزی باید رصد خود بر بازار را افزایش دهد تا کالا‌ها با قیمت‌های مناسب به دست مردم برساند، زیرا علاوه بر اینکه در روز‌های پایانی سال به سر می‌بریم، باید کالا‌های استراتژیک و اساسی مانند مرغ و گوشت در ماه مبارک رمضان به سهولت در اختیار مصرف‌کننده قرار گیرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: علاوه بر نظارت‌های میدانی باید از ظرفیت سامانه‌هایی مانند سامانه جامع تجارت نیز برای ردیابی کالا‌ها استفاده شود در این صورت می‌توان به راحتی کالا را در مسیر تولید و واردات تا زمانیکه به دست مصرف‌کننده واقعی برسد، دنبال کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی