تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
پس این اتفاق تاریخی در فوتبال ایران چه شد؟

رسانه‌های حامی دولت: دربی ۱۰۳ داور زن ندارد!

با اعلام مسوولان فدراسیون فوتبال، قرار بود مهسا قربانی، اولین داور زن دربی مردان در اتاق کمک داور ویدیویی حضور داشته باشد، اما رسانه‌های حامی دولت از جمله تسنیم و ایسنا نوشته‌اند این دربی بدون کمک داور زن برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۶۲۶۴۵
۱۶:۵۶ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۲

رسانه‌های حامی دولت: دربی ۱۰۳ داور زن ندارد!

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: دربی پایتخت با وجود وعده‌های مسوولان فدراسیون فوتبال داور زن برای اتاق VAR نخواهد داشت!

به گزارش دیدارنیوز، از هفته پیش که نام مهسا قربانی به عنوان یکی از داوران اتاق کمک داور ویدیویی (VAR) مطرح شد، واکنش‌‌های مثبتی در جامعه فوتبالی به راه افتاد و حتی علیرضا فغانی برای قربانی پیام تبریک فرستاد و آن را «نشان از پیشرفت بزرگ در جامعه ورزشی و تقدیر از توانمندی‌های بانوان در دنیای داوری» دانست اما این موضوع یک هفته هم دوام نداشت!

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال که پس از عملکرد پرانتقاد تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا و حذف تیم امید در مسیر المپیک تحت فشار رسانه‌ها قرار دارد، وعده داده بود که دو داور زن برای اتاق کمک داور ویدیویی انتخاب شده‌اند؛ مهسا قربانی و بعد مهناز ذکایی که ذکایی به دلیل انتشار تصویرش در جایگاه پرسپولیسی‌ها در فینال لیگ قهرمانان آسیا خط قرمز روی نامش قرار گرفت و حالا  رسانه‌های حامی دولت رئیسی از برگزاری دربی امشب بدون حضور مهسا قربانی خبر می‌دهند.

ظاهرا برخی رسانه‌های خاص که بخشی از کارشان ایجاد کمپین برای تحت فشار قرار دادن مقامات است تا به هدف خود برسند، اینجا هم موفق بوده‌اند!

ضمن اینکه فدراسیون فوتبال امروز خبر و تصاویری درباره «بازدید تیم داوری شهرآورد از استادیوم و اتاق VAR» منتشر کرده که مهسا قربانی در آن حضور ندارد و خیلی بی‌سروصدا اسم او خط خورده است.

دربی ۱۰۳ پایتخت امشب از ساعت ۲۰:۰۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

مطلب مرتبط:

مهسا قربانی؛ اولین داور زن دربی مردان

واکنش فغانی به انتخاب داور زن برای دربی ۱۰۳

یک داور زن از لیست دربی خط خورد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی