تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

نماینده مجلس: دلار ۶۰ هزار تومانی پذیرفتنی نیست

نرخ دلار در دولت ابراهیم رئیسی به ۶۰ هزار تومان رسیده و قیمت اقلام اساسی روز به روز در حال افزایش است. محمد حسن آصفری، نماینده اراک در مجلس می‌گوید که افزایش نرخ دلار تا سقف ۶۰ هزار تومان به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

کد خبر: ۱۶۲۶۴۲
۱۳:۵۲ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۲

نماینده مجلس: دلار ۶۰ هزار تومانی پذیرفتنی نیست

دیدارنیوز: نماینده مردم «اراک، کمیجان و خنداب» در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش نرخ دلار می‌تواند هرگونه اقدام دولت در زمینه مهار تورم را خنثی و تولید را با مشکلات جدیدی مواجه کند.

به نقل از خانه ملت، محمد حسن آصفری با اشاره به نوسانات ارزی و رسیدن نرخ ارز به نرخ ۶۰ هزار تومان، گفت: نوسانات نرخ ارز در روز‌های پایانی سال می‌تواند مجددا بر آتش تورم افزوده و آن را شعله ور کند.

نماینده مردم «اراک، کمیجان و خنداب» تصریح کرد: مسئولین بانک مرکزی باید در روز‌های پایانی سال مدیریت صحیحی بر نرخ ارز داشته باشند و اجازه ندهند نوسانات نرخ ارز، بازار مایحتاج مردم را دچار مشکل کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سفره معیشتی مردم کوچک شده و برخی اقدامات به این موضوع دامن می‌زند، بیان کرد: افزایش نرخ دلار تا سقف ۶۰ هزار تومان به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

وی با بیان اینکه مسئولین باید در زمینه کنترل و جلوگیری از نوسانات ارزی، برنامه درستی داشته باشند، ادامه داد: افزایش نرخ دلار می‌تواند هرگونه اقدام دولت در زمینه مهار تورم را خنثی و تولید را با مشکلات جدیدی مواجه کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم بازار ارزی کشور به دست سوداگران بیافتد، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم نرخ ارز در بازار‌هایی نظیر چهار راه استانبول و فردوسی تعیین شود و باید مانع از این مسائل شویم.

وی با بیان اینکه اقدامات بانک مرکزی در مدیریت بازار ارز مناسب بوده و، اما در پایان سال برخی ایرادات وجود دارد، گفت: البته باید این را هم در نظر بگیریم که در پایان سال تقاضای ارزی در کشور رشد کرده و این موضوع روی قیمت تاثیر می‌گذارد، با همه این تفاسیر برخی از مشکلات پذیرفتنی نیست و باید مدیریت صحیحی در بازار رخ دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی