تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

آخرین خبر از تامین بنزین در تعطیلات عید

جواد اوجی، وزیر نفت دولت سیزدهم با اشاره به اینکه مشکلی در تامین بنزین در تعطیلات عید نخواهیم داشت، گفت: ذخایر خوبی در تامین بنزین برای ایام مسافرت داریم. چند روزی است که با توجه به رصدی که می‌کنیم و مصرف بنزین این مسافرت‌ها را می‌بینیم.

کد خبر: ۱۶۲۶۲۹
۱۱:۲۴ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۲

آخرین خبر از تامین بنزین در تعطیلات عید

دیدارنیوز: وزیر نفت گفت: ۴۴۰۰ جایگاه سوخت در ایام تعطیلات نوروز آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

جواد اوجی چهارشنبه - ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه وزارت نفت با تدابیر خوبی که دیدیم برای همه ۴ هزار و ۴۰۰ جایگاه سراسر کشور در ایام نوروز زمینه‌های خوبی تدارک دیده و برنامه تامین بنزین همه هموطنان عزیز ریخته شده است. مخازن همه پر است و الحمدلله مشکلی در تامین بنزین نداریم.

وی افزود: همه جایگاه‌داران موظفند که از کارت جایگاه در تمامی جایگاه‌ها باید استفاده کنند و همه همکاران من هم از ۱۵ اسفند در حال نظارت بر این موضوع هستند. خواهشم از همه هموطنان عزیزمان این است که سفر‌های نوروزی حتما کارت سوخت خود را همراه داشته باشند. این کارت سوخت جایگاه‌ها برای هموطنانی است که کارتشان گم شده یا از بین رفته.

اوجی ادامه داد: ذخایر خوبی در تامین بنزین برای ایام مسافرت داریم. چند روزی است که با توجه به رصدی که می‌کنیم و مصرف بنزین این مسافرت‌ها را می‌بینیم. معمولا میانگین مصرف بنزین ما حدود ۱۱۴ یا ۱۱۵ میلیون لیتر در روز است منتها این روز‌ها به ۱۲۳ میلیون لیتر رسیده است که نشان می‌دهد مسافرت‌های نوروزی شروع شده است.

وزیر نفت همچنین درباره مواضع ایران در نشست سران کشور‌های صادرکننده گاز گفت: خیلی از کشور‌های عضو خوشبختانه حمایت کردند که بحث کشور‌های صادرکننده گاز و تولیدکننده نفت را باید مجدد انجام کرد. اینکه بخواهند در این قضایا سیاسی کار کنند و کشور‌های صادرکننده گاز را ظالمانه تحریم کنند به قشری که نیاز به نفت و گاز دارند در حقیقت ظلم شده است. هم ما و هم خیلی از اعضای گاز با این موضوع موافق بودند. یکی از دلایلی که قیمت جهانی نفت و گاز تثبیت نمی‌شود همین بحث‌های سیاسی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی