تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا توضیح داد

پرونده کوروش کمپانی؛ شکایت ۵ هزار نفر/ سلبریتی‌ها چقدر پول گرفتند؟

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا جزییاتی تازه از پرونده کلاهبرداری کوروش کمپانی را مطرح کرد و گفت: تا به امروز ۵ نفر از اعضای اصلی این پرونده دستگیر شدند و تا این لحظه بالغ بر ۵ هزار نفر در تهران و استان‌ها نزد پلیس امنیت اقتصادی ثبت شکایت کردند.

کد خبر: ۱۶۲۶۲۳
۱۰:۳۱ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۲

پرونده کوروش کمپانی؛ شکایت ۵ هزار نفر/ سلبریتی‌ها چقدر پول گرفتند؟

دیدارنیوز: رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا جزئیات جدیدی از پرونده "کوروش کمپانی" را عنوان کرد.

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا صبح امروز با اشاره به پرونده کوروش کمپانی اظهار کرد: این پرونده هنوز باز است و تا به امروز ۵ نفر از اعضای اصلی این پرونده دستگیر شدند و تا این لحظه بالغ بر ۵ هزار نفر در تهران و استان‌ها نزد پلیس امنیت اقتصادی ثبت شکایت کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا تا این لحظه ۲۵ نفر از سلبریتی‌هایی که تبلیغ کوروش کمپانی را انجام داده بودند وجوه دریافتی را بازگرداندند، تصریح کرد: اگر باز هم افرادی هستند که شکایتی دارند همچنان می‌توانند در تهران و سایر استان‌ها ثبت شکایت کنند.

وی با بیان اینکه اعلان قرمز مدیر این شرکت توسط پلیس اینترپل ثبت شده است، گفت: میزان بدهی این شرکت ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیارد برآورد می‌شود که البته این عدد رسمی نیست و تخمینی است.

به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا، سلبریتی‌ها در مجموع مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان برای تبلیغات کوروش کمپانی پول دریافت کرده بودند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی