تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در خاورمیانه چه خبر است

ادعای یوآو گالانت درباره رفح

در صد و‌ پنجاه و نهمین روز از «طوفان الاقصی» و جنگ میان اسرائیل و حماس، ارتش بی‌رحم نتانیاهو همچنان در حال کشتار مردم بی‌دفاع در غزه در ابتدای ماه مبارک رمضان است.

کد خبر: ۱۶۲۶۱۱
۰۹:۰۷ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۲

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ حمایت ایران از مواضع غزه

دیدارنیوز _ سرویس بین‌الملل: جنگ خونین حماس و اسرائیل در غزه وارد صد و پنجاه و نهمین روز خود شد.

جنگ حماس و اسرائیل که از بامداد روز شنبه ۱۵ مهرماه با حمله گروه فلسطینی حماس آغاز شد، خاورمیانه و جهان را تحت تاثیر خود قرار داده و ارتش بی‌رحم نتانیاهو همچنان در حال کشتار است.

در ادامه خبر‌های جدید از این جنگ خونین را می‌خوانید:

ساعت: ۲۰:۳۳/ رجز خوانی وزیر اسرائیلی: جنگ در رفح آغاز می‌شود

وزیر دفاع اسرائیل ادعا کرد: جنگ در شهر رفح آغاز می‌شود و هیچ جای خاورمیانه برای حماس امن نخواهد بود.

به نقل از ایسنا، «یوآو گالانت» وزیر دفاع اسرایئل امروز چهارشنبه در بازدید از مناطق غربی نوار غزه بار دیگر به رجز خوانی خود ادامه داد و مدعی شد: کسانی که فکر می‌کنند پیشروی ما در غزه کند است، به زودی ما را در همه جای نوار غزه می‌بینند.

به گزارش الجزیره، گالانت در ادامه اظهارات خود، مدعی شد: مقاومت فلسطین و کسانی که در حماسه هفتم اکتبر شرکت داشتند نه در غزه و نه در هیچ جای خاورمیانه امنیت نخواهند داشت و همگی آن‌ها محاکمه یا کشته خواهند شد.

ساعت: ۱۸:۲۰/ حمله مرگبار اسرائیل به رفح

شبکه الجزیره قطر گزارش داد که حمله اسرائیل به مرکز توزیع کمک‌های سازمان ملل در رفح دست کم پنج کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشته است.

ساعت: ۱۸:۰۲/ شهادت ۳۱ هزار و ۲۷۲ فلسطینی بر اثر جنایات اسرائیل علیه ساکنان غزه

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که پس از گذشت ۱۵۹ روز از شروع حملات اسرائیل علیه ساکنان غزه تاکنون ۳۱ هزار و ۲۷۲ فلسطینی به شهادت رسیدند.

ساعت: ۱۳:۰۵/ جنایت اسرائیل در غزه

کمیسر کل آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) گفت: جنگ غزه، جنگی علیه کودکان است. این یک جنگ علیه دوران کودکی و آینده آن‌ها است.

به نقل از ایسنا، فیلیپ لازارینی، کمیسر کل آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد: «تعداد کودکان کشته شده در نوار غزه در چهار ماه جنگ با اسرائیل بیشتر از چهار سال درگیری در سراسر جهان است.»

به نقل از لوریان لو ژور، لازارینی در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس با محکوم‌کردن «جنگ علیه کودکان» نوشت: تعداد کودکانی که گفته می‌شود در تنها چهار ماه در غزه کشته شده‌اند، بیشتر از تعداد کودکانی است که در چهار سال گذشته در تمام درگیری‌ها در سراسر جهان کشته شده‌اند.

وی به ارقام سازمان ملل اشاره می‌کند که بین سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۲، ۱۲۱۹۳ کودک در درگیری‌ها در سراسر جهان کشته شده‌اند.

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ علیه اسرائیل شکایت می‌کنیم

ساعت: ۱۲:۴۹/ علیه اسرائیل به شورای امنیت شکایت می‌کنیم

وزارت خارجه لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: عبدالله بوحبیب، وزیر خارجه لبنان به اداره‌های ذیربط در این وزارتخانه دستور داد تا شکایتی را علیه اسرائیل به خاطر هدف قرار دادن غیرنظامیان در اطراف شهر بعلبک از طریق هیئت دائم لبنان در سازمان ملل در نیویورک به شورای امنیت ارائه دهد.

ساعت: ۰۹:۰۲/ ماه رمضان امسال در غزه با همیشه فرق دارد

برق توسط اسرائیل در آغاز درگیری قطع شد، بیشتر زیرساخت‌های بهداشتی و برق از بین رفته و حداقل مقدار سوخت مجاز به قلمرو برای راه‌اندازی پمپ‌ها یا ژنراتور‌ها کافی نیست. در همه جا، گاری‌ها جایگزین ماشین‌ها به عنوان روش اصلی حمل و نقل شده اند.

به نقل از جماران، بحسین العوده که خانه اش در شهر غزه در هفته‌های اول جنگ ویران شد، ماه گذشته تمام پس انداز خود را صرف بردن همسر و سه فرزند خردسالش به قاهره کرد. او ماند تا از والدین سالخورده و ناخوش خود مراقبت کند که برای سفر بسیار ضعیف هستند.

او به گاردین می‌گوید: ما همیشه برای ماه رمضان با هم بودیم. اما از هم جدا شدیم. نمی‌دانم چطور به بچه هایم توضیح بدهم. فرزند خردسالم شروع به صحبت کردن کرده و من فقط در صورتی می‌توانم صدای او را بشنوم که اتصال اینترنتی پیدا کنم. امری که بسیار سخت است.

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ حمایت ایران از مواضع قطر

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ حمایت ایران از مواضع قطر

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ حمایت ایران از مواضع قطر

ساعت: ۰۸:۵۵/ قدردانی معاون رئیس جمهور از مواضع قطر در حمایت از مردم غزه

«انسیه خزعلی» معاون رئیس جمهور اسلامی ایران در امور زنان در دیدار با وزیر توسعه اجتماعی و خانواده قطر در مقر سازمان ملل در نیویورک، از مواضع دوحه در حمایت از مردم غزه قدردانی و ابراز امیدواری کرد با همکاری کشور‌های اسلامی هرچه سریعتر آتش بس فوری در غزه برقرار شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی