تیتر امروز

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

اعدام «خرچنگ‌های سیاه» در ملأعام

News Image Lead

صبح سه‌شنبه ٢ عضو باند متجاوزان به عنف معروف به «خرچنگ‌های سیاه» در مشهد در ملأعام اعدام شدند.

کد خبر: ۱۶۲۶
۱۱:۳۶ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ خردادماه‌ سال گذشته با شکایت چند خانم جوان مبنی بر این‌که سرنشینان یک خودروی پراید ‌هاچ‌بک که آرم تاکسی تلفنی داشته است، آنها را با توسل به زور و تهدید با افشانه ربوده و پس از انتقال به بیرون شهر و تجاوز دسته‌جمعی، آنها را نیمه‌های شب در مشهد رها کرده‌اند. با دستورات ویژه دادستانی مشهد، پرونده‌ای برای پیداکردن متهمان گشوده شد و کارآگاهان پلیس آگاهی توانستند دونفر از این متهمان را شناسایی و دستگیر کنند.

با اعلام شکایت‌های مشابه از سوی چند زن جوان، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان‌رضوی مأموریت یافتند تا این افراد را شناسایی و دستگیر کنند که پس از چندی کار تحقیقاتی تخصصی، سه‌نفر از اعضای این باند دستگیر و به جرم‌شان اعتراف کردند.

در ادامه کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از مخفیگاه‌های این افراد که باغی در گلمکان بود، شدند و توانستند دو همدست دیگر متهمان را نیز دستگیر کنند که پس از مواجهه حضوری شاکیان این افراد را شناسایی کردند.

با رسیدگی خارج از نوبت، به دونفر از متهمان ردیف اول پرونده «افساد فی‌الارض» و «محاربه» تفهیم شد و پرونده پس از صدور کیفرخواست در اختیار محاکم کیفری استان قرار گرفت.

٥ متهم درحالی پای میز محاکمه ایستادند که حکم اعدام برای دو متهم ردیف اول صادر و پس از تأیید به‌ منظور پیشگیری از وقوع جرایم احتمالی، این حکم به دستور قاضی غلامعلی صادقی دادستان مشهد در ملأعام انجام شد.
 
منبع: شهروند
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی