تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

حوادث چهارشنبه‌سوری؛ ۱۲ فوتی و ۵۳۹ مصدوم

جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور می‌گوید در حوادث چهارشنبه‌سوری تا عصر امروز (سه‌شنبه) ۱۲ فوتی و ۵۳۹ مصدوم برجای مانده است.

کد خبر: ۱۶۲۵۹۵
۱۷:۲۰ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

حوادث چهارشنبه‌سوری؛ ۱۲ فوتی و ۵۳۹ مصدوم

دیدارنیوز: رئیس سازمان اورژانس کشور شمار مصدومان چهارشنبه‌سوری تا عصر این روز را ۵۳۹ تن اعلام کرد.

جعفر میعادفر درباره آخرین شمار مصدومان حوادث ناشی از چهارشنبه‌سوری در کشور گفت: آمار‌های ما از روز اول اسفند تا عصر امروز است و در واقع می‌توان گفت که هنوز مراسم رسمی شب چهارشنبه آخر سال آغاز نشده، اما در این مدت ۵۳۹ نفر مصدوم و ۱۲ نفر نیز کشته شده‌اند. آماری که نگران کننده به‌نظر می‌رسد و ما امیدواریم که تا پایان امشب به تعداد نفرات آن افزوده نشود.

وی تعداد کل مصدومان اعزامی توسط اورژانس را ۲۰۲ نفر اعلام کرد و گفت: ۳۱۷ نفر از مصدومان نیز خودشان به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند. ۲۰ نفر نیز خدمات درمانی را در همان محل دریافت کردند. متاسفانه تا کنون ۴۳ نفر دچار قطع عضو شده و به ۱۷۷ نفر نیز از ناحیه چشم آسیب جدی وارد شده است. ۲۶۹ نفر نیز دچار سوختگی شده‌اند.

میعادفر درباره آمار تفکیکی امروز از مصدومان نیز گفت: تنها در روز جاری ۱۱۳ تن مصدوم شده و یک نفر نیز جان خود را از دست داده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه عوامل اورژانس در چهارشنبه‌سوری امسال در سراسر کشور در آماده‌باش کامل قرار دارند، گفت: امیدواریم که با همراهی خانواده‌ها شاهد وقوع حوادث دلخراش و ناراحت‌کننده دیگری در ادامه این شب نباشیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی