تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
مسعود درستی کجاست؟

مترو و ماجرای استعفای یک مدیرعامل!

پس از عدم حضور مسعود درستی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در جلسه شورای شهر و اظهارات مهدی چمران درباره استعفای او، محسن هرمزی معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران درمورد عدم حضور درستی توضیحاتی ارایه کرد.

کد خبر: ۱۶۲۵۷۴
۱۱:۵۳ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

مترو و ماجرای یک مدیرعامل!

دیدارنیوز: معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران درباره علت عدم‌حضور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران در جلسه امروز شورا گفت: آقای درستی مرخصی ساعتی گرفته است!

در پی عدم‌حضور مسعود درستی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در جلسه امروز، سه‌شنبه، شورای اسلامی شهر تهران برای ارائه توضیحات درباره حوادث اخیر در مترو و در ادامه صحبت‌های مهدی چمران رئیس شورا مبنی بر استعفای مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به‌دلیل انتقاد اعضای شورای شهر تهران، محسن هرمزی معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران در حاشیه صحن شورا دلیل عدم‌حضور درستی را این‌گونه توضیح داد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر چرایی عدم‌حضور درستی مدیرعامل شرکت مترو گفت: روز گذشته آقای درستی در محل کار خود حضور داشته است و در این ساعت نیز در مرخصی ساعتی به‌سر می‌برد و استعفای وی رد می‌شود.

هرمزی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه مگر شورا از وی دعوت به‌عمل نیاورده بود که در صحن شورا حاضر شود و توضیحات لازم را درخصوص خرابی مترو بدهد، مجدداً تأکید کرد که درستی مرخصی ساعتی گرفته است!

محسن هرمزی در ادامه با اعلام این پاسخ‌ها صحن شورا را ترک کرد.

علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در جریان دویست و بیست و دومین جلسه این شورا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت وجود آرامش ناشی از عقلانیت در برابر کار‌های هیجانی اظهار کرد: ما در شورای شهر تهران مخاطب این توصیه حضرت آقا به مجلس هستیم که فرمودند باید در مجلس آن حالت سکینه لازم و آرامش عقلانی لازم وجود داشته باشد، این‌که من عرض می‌کنم، آرامش ناشی از عقلانیت در مقابل کار‌های هیجانی است؛ کار‌های هیجانی احساسی تصمیم‌گیری‌های دفعی، این‌ها نباید وجود داشته باشد.

وی افزود: در خصوص مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو باید بگوییم که سخنانی از سوی ایشان در رسانه‌ها در حال انتشار است که یا درست است و یا نیست؛ اگر این سخنان درست نیست باید موضع‌گیری کند و اگر بخشی از آن درست است، در تناسب با جریان انقلابی و تلاش سخت راهبران و نیرو‌های مترو، حتماً باید جوابگو باشد.

نادعلی تصریح کرد: شنیدن این حرف‌ها بسیار تلخ بود، بنده انقلابی‌گری را با افتخار از زاکانی یاد گرفتم. اگر درستی این مباحث را مطرح کرده باشد در تراز شهردار و نیرو‌هایی که در شهرداری تهران زحمت می‌کشند، نیست.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی